Friday 22 September 2017

Ryanair Stock Options


Eerste week van RYAAY 22 Februarie Options Trading Beleggers in Ryanair Holdings PLC (NASD: RYAAY) het nuwe opsies beskikbaar is hierdie week vir die 22 Februarie verval. Op Stock Options Channel. ons YieldBoost formule het opgekyk en af ​​in die RYAAY opsies ketting vir die nuwe 22 Februarie kontrakte en geïdentifiseer een sit en een oproep kontrak van besondere belang. Die put kontrak by die 45.00 trefprys het 'n huidige bod van 15 sent. As 'n belegger was om te verkoop-tot-oop daardie kontrak sit, word hulle verbind tot die voorraad te koop teen 45.00, maar sal ook versamel die premie, om die koste basis van die aandele teen 44,85 (voor makelaar kommissies). Om 'n belegger reeds belangstel in die aankoop van aandele van RYAAY, kan dit 'n aantreklike alternatief vir die betaling van 50,52 / aandeel vandag verteenwoordig. Omdat die 45.00 staking verteenwoordig 'n geskatte 11 afslag op die huidige verhandelingsprys van die voorraad (met ander woorde dit is out-of-the-geld deur daardie persentasie), is daar ook die moontlikheid dat die put kontrak waardeloos sou verval. Die huidige analitiese data (insluitend Grieke en geïmpliseerde Grieke) stel voor dat die huidige kans dat dit sal gebeur is 86. Stock Options Channel sal die kans met verloop van tyd op te spoor om te sien hoe dit verander, publiseer 'n grafiek van die nommers op ons webwerf onder die kontrak detail bladsy vir hierdie kontrak. Indien die kontrak verstryk waardeloos, sal die premie n 0.33 opbrengs op die geld verbintenis, of 2,77 jaargrondslag by Stock Options Channel ons dit die YieldBoost noem verteenwoordig. Hier is 'n grafiek wat die sleep van twaalf maande handel geskiedenis vir Ryanair Holdings plc, en die klem in groen waar die 45.00 staking is geleë in vergelyking met wat die geskiedenis: Met betrekking tot die oproepe kant van die opsie ketting, die oproep kontrak by die 55.00 trefprys het 'n huidige bod van 5 sent. As 'n belegger was om aandele van RYAAY voorraad aan te koop teen die huidige prysvlakke van 50,52 / aandeel, en dan verkoop-tot-oop dat oproep kontrak as 'n bedekte oproep, word hulle verbind tot die voorraad te verkoop teen 55.00. Met inagneming van die oproep verkoper sal ook versamel die premie, wat 'n totale opbrengs sou ry (met uitsluiting van dividende, indien enige) van 8,97 indien die voorraad wegkom genoem by die Februarie 22 verstryking (voor makelaar kommissies). Natuurlik, 'n baie onderstebo kan potensieel gelaat op die tafel as RYAAY aandele regtig styg, wat die rede waarom is op soek na die sleep van twaalf maande handel geskiedenis vir Ryanair Holdings plc, sowel as die bestudering van die besigheid beginsels word belangrik. Hier is 'n grafiek wat RYAAYs sleep twaalf maande handel geskiedenis, met die 55.00 staking in rooi uitgelig: Met inagneming van die feit dat die 55.00 staking verteenwoordig 'n geskatte 9 premie op die huidige verhandelingsprys van die voorraad (dit wil sê dit is buite die die-geld deur daardie persentasie), is daar ook die moontlikheid dat die bedek oproep kontrak waardeloos sou verval, in welke geval die belegger beide hul aandele van voorraad en die versamelde premie sal hou. Die huidige analitiese data (insluitend Grieke en geïmpliseerde Grieke) stel voor dat die huidige kans dat dit sal gebeur is 78. Op ons webwerf onder die kontrak detail bladsy vir hierdie kontrak, sal Stock Options Channel diegene kans met verloop van tyd op te spoor om te sien hoe hulle verander en publiseer 'n grafiek van hierdie syfers (die handel geskiedenis van die opsiekontrak sal ook gebring). Indien die bedekte oproep kontrak verstryk waardeloos, sal die premie n 0.10 hupstoot van ekstra opbrengs vir die belegger, of 0,82 jaargrondslag, wat ons verwys na as die YieldBoost verteenwoordig. Die geïmpliseerde wisselvalligheid in die put kontrak voorbeeld is 33, terwyl die geïmpliseer wisselvalligheid in die oproep kontrak voorbeeld is 30. Intussen het ons bereken die werklike sleep twaalf maande wisselvalligheid (met inagneming van die laaste 252 verhandelingsdag sluitingsdatum waardes sowel as vandag se prys van 50,52) te wees 27. vir meer sit en roep opsies kontrak idees werd, besoek StockOptionsChannel. Aanbeveel deur FORBESRyanair Holdings plc Amerikaanse deposito-aandele Haal Opsomming Data Data verskaf deur Barchart. Data weerspieël gewigte bereken aan die begin van elke maand. Data is onderhewig aan verandering. Groen lig die top-presterende ETF deur verandering in die afgelope 100 dae. Maatskappy beskrywing (soos deur die SEC) Ryanair Holdings was opgeneem in 1996 as 'n houermaatskappy vir Ryanair Beperk. Laasgenoemde bedryf 'n ultra-lae prys, lugredery geskeduleer-passasier bedien kort-afstand, punt-tot-punt roetes tussen Ierland, die VK vasteland van Europa, Marokko en Israel. Opgeneem op 28 November, 1984, Ryanair Beperk begin om 'n lae-tariewe bedryfsmodel in Europa in te voer onder 'n nuwe bestuurspan in die vroeë 1990's. Sien punt 5. Operasionele en 20 ------------------------------------------- ------------------------------------- Inhoudsopgawe Finansiële Oorsig en ProspectsHistory. Vanaf 30 Junie 2016, Ryanair het 'n skoolhoof vloot van meer as 350 Boeing 737-800 vliegtuie en strek oor 2000 geskeduleer kort-afstand vlug per dag bedien ongeveer 200 lughawens grootliks deur die hele Europa. Sien Route System, Skedulering en FaresRoute Stelsel en Skedulering vir meer besonderhede oor Ryanairs roete netwerk. Sien punt 5. Meer. Risiko Graad Waar kom RYAAY pas in die risiko grafiek Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedbacknasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data youve gekom om te verwag van us. Ryanair Holdings PLC (RYAAY) Opsie ketting Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke om NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedbacknasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data youve gekom om te verwag van us. Ryanair Holdings PLC Kopiereg kopieer 2016 MarketWatch, Inc. Alle regte voorbehou. Deur die gebruik van hierdie webwerf, stem jy in om die Algemene Diens. Privaatheidsbeleid en Koekie Beleid. Intraday Data verskaf deur ses finansiële inligting en onderhewig aan terme van gebruik. Historiese en huidige data einde van die dag wat deur ses finansiële inligting. Intraday data vertraag per vereistes ruil. SP / Dow Jones Indekse (SM) van Dow Jones Company, Inc. Alle kwotasies is in plaaslike valuta tyd. Real-time laaste veiling data voorsien deur NASDAQ. Meer inligting oor NASDAQ verhandel simbole en hul huidige finansiële status. Intraday data 15 minute vertraag vir Nasdaq, en 20 minute vir ander ruil. SP / Dow Jones Indekse (SM) van Dow Jones Company, is Inc. SEHK intraday data voorsien deur ses finansiële inligting en is ten minste 60 minute vertraag. Alle kwotasies is in plaaslike valuta tyd. MarketWatch Top StoriesHistory van Ryanair Geskiedenis van Ryanair Ryanair is Europa se gunsteling lugredery, die uitvoering van 117m p. a. op meer as 1800 daaglikse vlugte van 84 basisse, die koppeling van meer as 200 bestemmings in 33 lande op 'n vloot van meer as 350 Boeing 737 vliegtuie, met 'n verdere 315 Boeing 737's op bestelling, wat Ryanair in staat sal stel om laer tariewe en groei verkeer na 180m p. a. deur FY24. Ryanair het 'n span van meer as 11.500 hoogs geskoolde lugvaart professionele lewering Europa se No.1 op tyd prestasie, en 'n vooraanstaande 31 jaar veiligheidsrekord. Hier is 'n kort geskiedenis van Europa se eerste en grootste lae tariewe lugredery: 1985 Ryanair is opgestel deur die familie Ryan met 'n aandelekapitaal van net 1, en 'n personeel van 25. Ons loods ons eerste roete in Julie met 'n daaglikse vlugte op 'n 15 - seater Bandeirante vliegtuie, daaglikse bedryf van Waterford in die suidooste van Ierland na Londen Gatwick. Ryanairs eerste kajuitbemanning rekrute moet minder as 5ft wees. 2ins. hoog in staat te wees om in die klein kajuit van die vliegtuig 1986 Ryanair verkry toestemming van die regulerende owerhede om die British Airways en Aer Lingus hoë prys duopolie daag op die roete Dublin-Londen. Dienste word van stapel gestuur met twee (46-sitplek) turbo-stut BAE748 vliegtuie. Die eerste vlugte bedryf Mei vanaf Dublin na Londen Luton. Die bekendstelling tarief van 99 terugkeer is minder as die helfte van die prys van die BA / Aer Lingus laagste opbrengs tarief van 209. Beide British Airways en Aer Lingus streep hul hoë pryse in reaksie op Ryanairs. Ryanair begin die eerste prys oorlog in Europa. Met twee roetes in werking, Ryanair dra 82000 passasiers in sy eerste volle jaar in werking. 1987 Ryanair verkry sy eerste vliegtuig deur die verhuring van drie BAC1-11 vliegtuie van die Roemeens staat lugredery, Tarom. Die vliegtuig arriveer op 'n vol nat huurkontrak met Tarom verskaffing al die vlieëniers en ingenieurs om Ryanair staat te stel om die vliegtuie te bedryf. Met die aankoms van die vliegtuig Ryanair verhoog sy netwerk met 15 geskeduleerde roetes van Dublin na Liverpool, Manchester, Glasgow en Cardiff, en open nuwe roetes van Luton na Cork, Shannon, Galway, Waterford en Ek klop in die weste van Ierland. Passasiers: 322000 Mense (j / e): 212 1988 Ryanair huurkontrakte nog drie BAC 1-11 jets (6 in totaal) van Tarom, en huur 'n splinternuwe ATR 42 turbo stut vliegtuig uit GPA die kleiner Ierse plaaslike lughawens bedien. Ons loods 2 nuwe roetes van Dublin na Brussel (Maandag-Vrydag) en 'n een keer per week na München. Ryanair sit 'n besigheid klas diens en 'n Frequent Flyer Club, wat nie bewys besonder suksesvol. Passasiers: 592000 Mense (j / e): 379 1989 Ons verhuur twee ATR42 turbo stutte (3 in totaal) en die gebruik van hierdie vliegtuig na die klein Bandeirantes en die ou 748s aftree. Die vloot bestaan ​​nou 6 x BAC1-11 jets en 3 x ATR42 turbo stutte. As gevolg van voortgesette verliese die besigheid klas produk is verlate en die Frequent Flyer Club gesluit. Passasiers: 644000 Mense (j / e): 477 1990 Na drie jaar van vinnige groei in 'n vliegtuig, roetes en intense prysmededinging met Aer Lingus en British Airways, Ryanair ophoop 20m in verliese en gaan deur 'n aansienlike herstrukturering. Die familie Ryan belê 'n verdere 20 miljoen. in die maatskappy, en die kopiëring van die South West Airlines lae tariewe model die lugredery is weer van stapel gestuur onder nuwe bestuur as Europa se eerste laag tariewe lugredery. Ryanair bied nou die laagste tariewe in elke mark, hoë frekwensie vlugte, beweeg na 'n enkele tipe vliegtuie vloot, sloop gratis drankies en duur etes aan boord, maar die vermindering van die laagste tariewe van 99 tot net 59 terugkeer. Ons begin 'n Paasnaweek sitplek koop met tariewe van 59 terugkeer, en so is die vraag wat passasiers ry halfpad teen Dawson Street vir 3 dae om dié laagste ooit tariewe te kry. Passasiers: 745000 Mense (j / e): 493 1991 Die Golfoorlog breek uit in Januarie veroorsaak passasiersverkeer om te val. Tanks gestasioneer buite die groot lughawens in Londen. Ons reageer deur 'n verlaging lug tariewe en ons ontslae te raak van ons turbo stutte deur terug te keer 3 x ATR 42s hul eienaars, 'n besluit wat lei tot ons onttrekking uit plaaslike roetes na Kerry, Galway en Waterford lughawens. In Mei 1991, skakel Ryanair sy belangrikste London basis van Londen Luton lughawe na die nuwe Londen Stansted Lughawe in Essex. Stansted is ontwikkel deur die BAA om die derde grootste lughawe na Londen geword en het 'n fantastiese nuwe terminale en 'n direkte spoorverbinding na die sentrum van Londen (Liverpool Street Station). Dit is die enigste keer in Ryanairs dat die verkeer en indiensneming nommers val tien jaar van die operasie. Ten spyte van die impak van die Golfoorlog, Ryanair 'n wins vir die eerste keer met 'n geouditeerde wins van 293,000 vir die jaar. Passasiers: 651000 Mense (j / e): 477 1992 Ryanair voort te herstruktureer terug te sny roetes en vloot. Die roete netwerk is terug van 19 geskeer net 6 roetes - Dublin-Stansted, Dublin-Luton, Dublin-Liverpool en Cork, Shannon en Ek klop aan Stansted. Ons verhoog die straler vloot 6-7 BAC 1-11s, toename frekwensies en laer tariewe. Ten spyte van 'n afname in roetes, verkeer groei deur meer as 45 passasiers te reageer op laer tariewe Ryanairs, en al straler, 'n hoë frekwensie dienste. In Augustus voer ons meer as 100,000 passasiers in 'n maand vir die eerste keer in ons geskiedenis. Passasiers: 945000 Mense (j / e): 507 1993 Ryanair lanseer sy eerste nuwe roete vir 5 jaar met 'n daaglikse vlugte van Dublin na Birmingham. Die Ierse regering waarsku ons om dit nie te doen nie, want dit sal ontstel Aer Lingus. Ons gaan voort in elk geval. Ons verhoog die vloot tot 11 x BAC 1-11 jets deur die verkryging van 4 ex-British Airways vliegtuig. In Desember Ryanair kondig 'n ooreenkoms om 'n vloot van ses Boeing 737 vliegtuie direk van Boeing koop. Hierdie vliegtuie is voorheen bestuur deur die Britse handves maatskappy Britannia, en laat Ryanair te begin vervanging van die ou BAC1-11 jets, wat almal is geskeduleer vir die teruglewering of aftrede in 1994. Danksy voortgesette groei, dra ons meer as 1 miljoen passasiers in een jaar vir die eerste keer. Passasiers: 1120000 Mense (j / e): 503 1994 Ryanair neem lewering van sy eerste Boeing 737 in Januarie en loods twee nuwe roetes van Dublin na Manchester en Glasgow Prestwick in April. 'N Totaal van 8 x 737 gelewer gedurende die jaar en die plek van die ou BAC 1-11s, die laaste waarvan afgetree het uit die vloot aan die einde jaar. In Oktober begin ons nuwe dienste van Dublin na Londen Gatwick vervang Aer Lingus wat die roete afruk. Passasiers: 1666000 Mense (j / e): 523 1995 Ryanair oorval Aer Lingus en British Airways na die grootste passasier lugredery op die roete Dublin-Londen (die grootste internasionale geskeduleerde roete in Europa) geword. Ryanair word ook die grootste Ierse lugredery op elke roete ons werk na / van Dublin. Dit bewys dat Ryanairs lae tariewe, hoë frekwensie formule gaan voort om aanvaarding te wen in elke mark ons ​​werk tussen Ierland en die Verenigde Koninkryk. In September word Ryanair die eerste laag tariewe lugredery om 'n binnelandse roete in die Verenigde Koninkryk te werk met 'n lae tarief vlugte van Londen Stansted na Biarritz. Ryanair vier sy 10de verjaardag met 'n groot partytjie in Lansdowne Rugbyklub, maar min mense onthou dit. Ons koop 4 meer Boeing 737's van Transavia bring die vloot tot 11 vliegtuie in 1995, en die verkeer vir die jaar oorskry 2 miljoen. vir die eerste keer. Passasiers: 2,260,00 Mense (j / e): 523 1996 Ryanairs groei steeds met nuwe roetes na Leeds Bradford, Cardiff en Bournemouth in April. Ryanair is aangewys as die beste waarde lugredery. In November bereik ons ​​ooreenkoms te koop 8 meer Boeing 737-200s, wat voorheen deur Lufthansa is geopereer. Ons neem die lewering van die eerste van hierdie Desember, bring die jaar einde vloot tot 12 x Boeing 737's. Die Europese Unie het uiteindelik voltooi die Open Skies deregulering van die geskeduleerde lugredery besigheid daardeur aanbied in staat stel om vrylik te kompeteer in Europa. Passasiers: 2950000 Mense (j / e): 605 1997 Ryanair lanseer sy eerste vier Europese roetes met dienste van Londen Stansted na Stockholm Skavsta en Oslo Torp, en met 'n lae tarief vlugte van Dublin na Parys Beauvais en Brussel Charleroi. Ons koop nog 2 B737s (van TAP en GECAS) om die vloot tot 21 vliegtuie te bring. Op 29 Mei 1997 Ryanair word 'n publieke maatskappy vir die eerste keer met 'n suksesvolle vrystelling op die Dublin en NASDAQ (New York) Effektebeurse. Die aandele is meer as 20 keer oor ingeskryf en die aandeelprys golwe van 'n vrystelling prys van 11 te sluit by 25.5 op hul eerste dag van die saak. Al Ryanairs werknemers aandele as deel van die vrystelling proses en aan die einde van die eerste dae handel, Ryanairs werknemers sit op meer as 100m. miljoen se aandele. In Oktober van stapel te stuur ons ons derde lughawe basis by Biarritz met daaglikse vlugte na Dublin, Londen, Parys en Frankfurt. In Desember publiseer die Britse Burgerlike Lugvaartowerheid stiptelikheid statistieke vir die roete Dublin-Londen wat bevestig dat Ryanair is die mees op-time lugredery op die roete vir 1997 Passasiers: 3730000 Mense (j / e): 659 1998 Ryanair voort om oop te maak nuwe roetes in Europa. Die 1998 somer skedule sien ses nuwe bestemmings bygevoeg in Malmö (Swede), St Etienne en Carcassonne (Frankryk) en Venesië, Pisa en Rimini in Italië. Ten einde ons voortgesette vinnige groei te akkommodeer, op 9 Maart 1998 plaas Ryanair 'n bevel vir 45 (25 ferm en 20 opsies) splinternuwe Boeing 737-800 reeks vliegtuie met 'n waarde van meer as 2 miljard. In Julie het ons nuwe aandele uitreik in te samel oor 110m te help betaal vir hierdie vliegtuie. Ryanair is gestem lugredery van die Jaar deur die Ierse Air Transport Gebruikers Komitee, en is aangewys as die beste bestuur Nasionale lugredery in die wêreld deur die gesogte Internasionale Aviation Week tydskrif. Passasiers: 4629000 Mense (j / e): 892 1999 Op 20 Maart Ryanair aanvaar lewering van sy eerste nuwe Boeing 737-800 reeks vliegtuie. Vyf in totaal gelewer gedurende die jaar. Die vliegtuig begin bedrywighede van ons grootste basis in Londen Stansted, en die impak daarvan kan Ryanair om te werk met aansienlik laer koste sitplek en te veel laer vliegtuigkaartjies bied, maar met 'n beter betroubaarheid en 'n fantastiese nuwe kliënt produk. Nuwe Europese roetes is van stapel gestuur na Frankfurt, Biarritz, Oostende, Ancona, Genua, Turyn, Derry en Aarhus in Denemarke. Ryanair toegeken Best Value Airline deur die Verenigde Koninkryk wat verbruikers Magazine. Belasting vrye verkope op binnelandse vlugte en reis EU is tot 'n einde gebring. Ons reageer deur die instelling van 'n laagste ooit terugkeer tarief van 19,99 op die roete Dublin-Londen. Passasiers: 5358000 Mense (j / e): 1094 2000 In Januarie, Ryanair lanseer Europa se grootste bespreking webwerf - www. ryanair. Binne drie maande die webwerf is die oorname van 50,000 besprekings per week, en word die enigste bron van die laagste vliegtuigkaartjies in Europa. Daarbenewens Ryanair toelaat passasiers gebruik te maak van die laagste koste motorhuur, hotelverblyf, reisversekering en spoor dienste. Ryanair voeg 8 meer B737-800s (13 in totaal) en begin met haar eerste nuwe basis sedert 1991 deur drie nuwe vliegtuie baseer op Biarritz, die verskaffing van Skotse verbruikers vir die eerste keer met 'n direkte vlugte lae prys na Europa (Parys en Frankfurt), in Benewens lae tariewe vlugte na Dublin en Londen. Een van ons kajuitbemanning, Brian Dowling, wen die Big Brother werklikheid TV-show. Ryanair word die eerste lugredery om die Sky-news weerberigte, wat Ryanair balke in miljoene huise en duisende hotelkamers oor die hele Europa te borg. Passasiers: 7002000 Mense (j / e): 1262 2001 Ryanair kies sy eerste kontinentale Europese basis te Brussel Charleroi-lughawe met 5 meer B737-800s (18 in totaal), verlos. Al ons mededingers, insluitend Sabena en Brussel Zavantem Lughawe, voorspel dat niemand Brussel Charleroi sal gebruik, en dat Ryanairs lae tariewe sal nooit werk in Brussel. Ons begin met 'n daaglikse vlugte van Brussel na Dublin, Londen, Glasgow, Shannon, Venesië, Parys en Carcassonne. Ons begin ons eerste dag vlug met ons beroemde fret Pis advertensie wat Sabena dryf mal en oortuig België wat lae pryse Ryanairs en Brussel Charleroi is hier om te bly. In Augustus gedra ons meer as 1 miljoen passasiers in 'n maand vir die eerste keer. Dit is meer verkeer in 'n maand as wat ons in al van 1993 gedra In September het die terroriste-aanvalle op 11/9 merk 'n afswaai in ons verkeer en veroorsaak enorme stygings in oliepryse. Passasiers: 9, 355,000 Mense (j / e): 1467 2002 Ons kies Frankfurt Hahn as ons tweede Kontinentale Europese basis en bekendstelling in April met 10 roetes na Ierland, die Verenigde Koninkryk, Noorweë, Frankryk en Italië. Hierdie eerste laag tarief vlugte na Duitsland bring 'n einde aan die hoë prys monopolie van Lufthansa. Ryanair suksesvol omkeer Lufthansas herhaalde pogings om 'n lae prys mededinging van Ryanair in Frankfurt Hahn in die Duitsland howe te sluit. Duitse verbruikers kleinvee in hul miljoene te maak van die laagste lug vervoer na en van Frankfurt. Om hierdie groei te akkommodeer, Ryanair kondig die grootste ooit vliegtuie bevel deur 'n Ierse lugredery deur die verhoging van ons vliegtuie orde met Boeing 45-125 firma vliegtuie, met 'n verdere 125 opsies. Die waarde van hierdie orde oorskry 6 miljard. en seine Ryanairs ambisie om voort te gaan om die grootste lae tariewe lugredery in Europa sowel as die laagste tarief lugredery in Europa wees. Ryanair word No.1 in Europa van kliëntediens alle ander Europese lugdienste klop vir stiptelikheid, minder kansellasies en minste verlore sakke. Passasiers: 15736936 Mense (j / e): 1547 2003 snelle uitbreiding van Ryanair dwarsoor Europa voort. Ons verkry alarm, die Stansted gebaseer verliesmakende lugredery van KLM in April, het ons sluit dit vir 'n maand en dan weer bekendstelling op 13 voormalige alarm roetes in Mei by die helfte van die tariewe wat voorheen deur Buzz aangekla. Hierdie verkryging gee Ryanair onmiddellike toegang tot 11 nuwe Franse plaaslike lughawens sowel as die maak van Ryanair verreweg die grootste lugredery bedryfstelsel in Londen Stansted Lughawe. Ons het ook oop te stel twee nuwe Continental Europese basisse met die bekendstelling van 'n lae tarief vlugte vanaf Milaan Bergamo in Februarie en van Stockholm Skavsta in April. In totaal vanjaar van stapel te stuur wat ons 73 nuwe roetes, neem ons die lewering van 14 meer B737-800s (42 in totaal) en tree die eerste 7 van ons 21 ouer B737-200s aan die einde van die jaar. Ons dra oor 2 miljoen. passasiers in 'n maand (Julie) vir die eerste keer. Passasiers: 23132936 Mense (j / e): 1746 2004 Ryanair is aangewys as die mees gewilde lugredery op die web vir 2003 deur Google, as www. ryanair steeds die mees gesoek reiswebtuiste in Europa. Ons voeg 24 nuwe B737-800 vliegtuig (60 in totaal) en tree nog 5 van die ouer 737-200s. Ons loods twee nuwe basisse in Rome Ciampino en Barcelona Girona asook die byvoeging van verdere vliegtuie om die bestaande basisse by Stockholm Skavsta, Frankfurt Hahn en Milaan Bergamo. Ryanair rekeninge nou vir meer as 98 van alle Ryanair besprekings. Passasiers: 27593923 Mense (j / e): 2288 2005 Ons loods 5 nuwe basisse, by Liverpool John Lennon Lughawe, Shannon in die weste van Ierland, Pisa, Nottingham East Midlands en Cork, gee ons 'n totaal van 15 basisse in Europa in 2005 . Ons tree die oorblywende 737-200 vliegtuie en dit te vervang met splinternuwe Boeing 737-800. Ons het nou die jongste vloot in die wêreld met 'n gemiddeld vliegtuie ouderdom van net twee jaar. Ons stiptelikheid is ook vir niemand, en vier ons klop Easyjet vir stiptelikheid elke week vir drie jaar soliede. Ons dra meer passasiers in Augustus as British Airways op hul hele wêreldwye netwerk, maak ons ​​die wêreld se Gunsteling lugredery. Ons herhaal ook ons ​​geen brandstof toeslag waarborg aanbied soos British Airways, Air France en Lufthansa voortgaan om hul reeds 'n hoë tariewe aan te vul met brandstof bybetalings. Om ons 20ste verjaarsdag te vier, bied ons 100,000 sitplekke op 99p, 100 keer minder as ons 1985 tarief. Passasiers: 34768813 Mense (j / e): 2700 2006 Ons doen 'n rekord 42.500.000 passasiers in die jaar. In Maart het ons aanvaar lewering van ons 100 Boeing 737-800 en die bekendstelling van ons Web check-in diens, gee passasiers die geleentheid om check-in online oor ons hele roete netwerk. Gedurende die somer, Ryanair word die wêreld se eerste lugredery om meer as 4 miljoen internasionale passasiers te vervoer in 'n maand. Ons het ook die eerste lugredery om planne vir boord selfoon gebruik oor ons hele vloot kondig geword en ons kondig 'n nuwe basis in Bremen. In Oktober Ryanair speel en bingo is van stapel gestuur en ons maak 'n hele kontant aanbod vir die klein plaaslike lugredery, Aer Lingus terwyl November sien die opening van nuwe basisse in Madrid in Marseille. Terwyl ander lugrederye in stand te hou hul brandstof bybetalings, Ryanair bly die enigste lugredery geen brandstof bybetalings ooit waarna nog meer passasiers te stroom na ons laagste tariewe en beste diens op 436 lae tarief roetes regoor 24 lande waarborg. Ryanair Passasier Groei in miljoene Passasiers: 42509112 Mense (j / e): 3991 2007 Traffic groei met 20 tot 51 miljoen passasiers. neem ons die lewering van 30 nuwe vliegtuie om 'n vloot van 163 Boeing 737-800 Next Generation vliegtuie te bedryf. Ons maak 201 nuwe roetes en 3 nuwe Britse basisse: Bournemouth, Birmingham en Belfast. Vanjaar Ryanair skep 1400 nuwe werkgeleenthede met 23 van ons personeel bevorder as ons voortgesette groei skep nuwe geleenthede vir loopbaanontwikkeling. Ons mense lewer leading produktiwiteit met Ryanair dra byna 10.000 passasiers per werknemer, wat is tien keer beter as ons vernaamste mededingers. In Desember het ons la se 7s5,000 vir kinders liefdadigheid Angels soeke in Ierland. Passasiers: 50931723 Mense (j / e): 5262 2008 Ons verkeer het met 15 tot 59m passasiers. Gedurende hierdie jaar het ons die lewering van 18 nuwe vliegtuie bring ons hele vloot tot 181 Boeing 737-800 NG vliegtuie. Ons maak 223 nuwe roetes en 4 nuwe basisse (Alghero, Bologna, Cagliari en Edinburgh). Ons verwelkom die Britse Kompetisie Kommissie bevindinge dat die lughawe BAA monopolie in die Verenigde Koninkryk kompetisie nadelig beïnvloed. Ons bereik 'n mylpaal oorwinning wanneer die Europese Hof van eerste aanleg die Charleroi besluit EU Kommissie 2004 ontslaan en het beslis dat Ryanairs 2001 basis ooreenkoms in Charleroi nagekom staatssteun reëls en nie bestaan ​​uit óf die staat steun of subsidie. Dit is 'n historiese oorwinning vir Ryanair, vir verbruikers en vir honderde Europa se plaaslike lughawens wat nou vry om te groei en hul verkeer te ontwikkel. Die gemiddelde getalle indiensneming in Ryanair styg met 21 tot 6369. Binne dat die getal 1526 mense bevorder. Ons loods ons tweede kajuitbemanning Charity Kalender (2009) met die 100,000 gaan die hawelose liefdadigheid Die Dublin Simon Gemeenskap. Passasiers: 58565663 Mense (j / e): 6369 2009 Ons verkeer het met 14 tot 66.5m passasiers as ons gemiddelde prys is verminder tot net 35. Ons het die lewering van 'n verdere 51 nuwe vliegtuie as ons vloot gestyg tot 232 Boeing 737-800 . Ons geopen 8 nuwe basisse in Bari, Brindisi, Faro, Leeds Bradford, Oslo Rygge, Pescara, Porto en Trapani soos ons gegroei tot 41 basisse en oor 940 roetes. Ons winste gestyg 200 tot 318m te oor terwyl groei verkeer tydens 'n wêreldwye resessie wat het baie van ons mededingers te kondig verliese of inkrimping, en selfs meer gaan bankrot gaan voort. Ten slotte het ons begin met ons baie gewild kajuitbemanning Charity Kalender (2010) daaronder laat meer as 100,000 wat die geskenk is Wanneer jy wil Upon a Star Charity in die Verenigde Koninkryk. Passasiers: 66503999 Mense (j / e): 7245 2010 Ons verkeer het met 8 tot 72.1m passasiers met ons gemiddelde prys op net 39 en geen brandstof bybetalings, ten spyte van 'n skerp styging in brandstofkoste. Ons het die lewering van 'n verdere 40 nuwe vliegtuie as ons vloot gestyg tot 272 Boeing 737-800. Ons geopen 8 nuwe basisse in Barcelona El Prat, Gran Canaria, Kaunas, Lanzarote, Malta, Sevilla, Tenerife en Valencia soos ons gegroei tot 44 basisse en oor 1300 roetes. Ons winste gestyg 26 tot meer as 401m ten spyte van hoër oliepryse, die wêreldwye resessie, en vulkaniese as ontwrigting in die lente. Ten slotte het ons begin met ons Wêreldberoemde kajuitbemanning Charity Kalender (2011), wat meer as 100,000 ingesamel vir die Duitse liefdadigheid Tafel. Passasiers: 72062659 Mense (j / e): 8070 2011 Ons verkeer het met 5 tot 75.8m passasiers met ons gemiddelde prys van net 45 en geen brandstof bybetalings, ten spyte van 'n skerp styging in brandstofkoste. Ons het die lewering van 'n verdere 25 nuwe vliegtuie as ons vloot gestyg tot 294 Boeing 737-800. Ons geopen 6 nuwe basisse by Baden, Billund, Budapest, Paphos, Palma de Mallorca en Wroclaw, soos ons gegroei tot 50 basisse en meer as 1500 roetes. Ons winste gestyg 25 tot 'n rekord 503m ten spyte van hoër oliepryse en die wêreldwye resessie en ons aangekondig dat 'n beplande 483m spesiale dividend aan aandeelhouers. Weereens, het ons begin met ons Wêreldberoemde kajuitbemanning Charity Kalender (2012), wat dié keer geopper meer as 100,000 vir die Ierse liefdadigheid Real Me Ierland. Passasiers: 75814551 Mense (j / e): 8438 2012 Ons verkeer het met 5 tot 79.3m passasiers met ons gemiddelde prys van net 48 en geen brandstof bybetalings, ten spyte van 'n ander steil toename in brandstofkoste. Ons het die lewering van 'n verdere 15 nuwe vliegtuie om ons vloot om 305 Boeing 737-800 bring en geplaas vaste bestellings met Boeing vir 175 nuwe vliegtuie. Ons geopen 7 nuwe basisse by Chania, Eindhoven, Fez, Krakow, Maastricht, Marrakech en Zadar, soos ons gegroei tot 57 basisse en meer as 1600 roetes. Ons winste gestyg 13 tot 'n rekord 569m ten spyte van hoër oliepryse en die 100,000 opbrengs van ons wêreld beroemde kajuitbemanning Charity Kalender (2013) het na die TVN Foundation in Pole. Passasiers: 79325820 Mense (j / e): 9137 2013 Ons verkeer het met 3 tot 81.7m kliënte met ons gemiddelde prys van net 46 en geen brandstof bybetalings, ten spyte van 'n ander steil toename in brandstofkoste. Ons geplaas vaste bestellings met Boeing vir 175 nuwe vliegtuie. Ons geopen 4 nuwe basisse in Athene, Brussel, Lissabon en Rome en aangekondig 3 nuwe basisse vir die winter 2014 in Keulen, Gdańsk en Warskou, soos ons gegroei tot 68 basisse en meer as 1600 roetes. Ons aangekondig volle jaar netto wins van 523m, effens voor vorige leiding, en die 100,000 opbrengs van ons wêreld beroemde kajuitbemanning Charity Kalender (2014) het na die Teenage Cancer Trust (UK). Passasiers: 81668285 Mense (j / e): 9500 2014 Ons verkeer het met 11 tot 90.6m kliënte met ons gemiddelde prys van net 47 en geen brandstof bybetalings. Ons meedoënloos verbeter ons laagste prys / laagste koste model, uitgebrei na primêre lughawens en besigheid skedules bygevoeg en ons altyd beter program van stapel gestuur. Ons geplaas vaste bestellings vir 183 B737-800S en 200 B737 Max 200s (insluitend 100 opsies). Ons het nuwe basisse in Bratislava, Keulen, Gdańsk, Glasgow en Warskou. Ons het teruggekeer na GDS verspreiding met Travel, Amadeus en Sabre en aangekondig volle jaar netto wins van 867m, 'n toename van 66 op die vorige jaar. Passasiers: 90555521 Mense (j / e): 9586

No comments:

Post a Comment