Tuesday 29 August 2017

Stock Options Subject To Fica


Beperk Stock: tariewe Jou totale belasbare inkomste is 108,000. Elke vestiging inkrement van hierdie totale is belasbare en weerhouding van toepassing op elke vestiging datum. Twee jaar na die laaste aandele vestig, jy verkoop al die voorraad. Die aandeelprys op verkoop is op 50 (200,000 vir die 4000-aandele). Jou kapitaalwins is 92000 (200000 minus 108,000). Vir geannoteerde diagramme te wys hoe om hierdie sale op jou belastingopgawe rapporteer, kyk verslagdoening maatskappy Stock Verkope in die belasting Center. Alternatiewelik kan jy 'n Artikel 83 (b) verkiesing met die IRS te maak binne 30 dae na die toekenning (hierdie keuse is nie beskikbaar vir beperkte voorraad eenhede). Dit beteken dat jy belasting te betaal op die waarde van die voorraad op die toekenningsdatum, begin jou kapitaal-winste hou tydperk vir later herverkope. As die aandele nooit vestig omdat jy die maatskappy te verlaat, kan jy die belasting wat jy betaal op die toekenningsdatum nie herstel. Vir besonderhede oor die risiko's wat verband hou met die 83 (b) verkiesing, sien die betrokke artikel. Voorbeeld: Met die feite van die vorige voorbeeld: Jy maak 'n tydige 83 (b) verkiesing by toestaan. By toekenning, jy het gewone inkomste van 72.000 (4000 x 18), en weerhouding van toepassing. Wanneer jy later te verkoop, het jy 'n kapitaalwins van 128,000 (200,000 minus 72000). In teenstelling met nie maak die verkiesing in die vorige voorbeeld, die 83 (b) verkiesing laat 36000 omskep gewone inkomste van die laer-belas kapitaalwins: 128000 92000 van kapitaalwins in die vorige voorbeeld plus 36.000 wat gewone inkomste was by vestigende sonder die 83 (b) verkiesing. Die 36000 is die waardering van die aandele prys van die toekenningsdatum om die rok datum. Jy kan ook dividende met 'n beperkte voorraad ontvang. Dividende belasbaar (die belastinghantering word in 'n ander FAQ).Will ek 'n verklaring wat wys my wat belasting is teruggehou nadat die uitbetaling Ja. Ons is nog steeds die bepaling van die mees doeltreffende manier om hierdie inligting te kry om jou en sal so gou u in kennis stel as die besluit geneem is, sodat jy die inligting wat jy nodig het om jou betaling te verstaan. Belangrike inligting oor die Tender aanbieding Vrae is nie 'n aanbod om te koop of 'n uitnodiging van 'n aanbod om aandele te verkoop. Die tender aanbod word op grond van 'n tenderaanbod Verklaring oor Bylae AAN gemaak, met 'n aanbod om te koop, 'n vorm van brief van TRANSMISSIE en verwante tender aanbod dokumente, geliasseer deur NCR Corporation met die Securities and Exchange Commission (die 147SEC148) op Julie 25, 2011. die maatskappy geliasseer 'n versoek / Aanbeveling Verklaring oor Bylae 14D-9 met betrekking tot die tender aanbod met die SEC op 25 Julie 2011. Hierdie dokumente, soos gewysig van tyd tot tyd, bevat belangrike inligting oor die tender aanbod en aandeelhouers van die Maatskappy word aangemoedig om hulle sorgvuldig te lees voordat enige besluit geneem word met betrekking tot die tender aanbod. Die tender aanbod materiaal is beskikbaar teen geen koste op die webwerf SEC146s by www. sec. gov. 'N Afskrif van die tender aanbod materiaal is gratis beskikbaar aan alle aandeelhouers van die Maatskappy op www. radiantsystems of deur kontak met Radiant Systems, Inc. by 3925 Brookside Parkweg, Alpharetta, Georgia 30022, tav Investor Relations Direkteur, (770) 576 -6.000. Verklaring oor Cautionary Faktore Behalwe vir die historiese inligting hierin aangebied word, kan sake hierin bespreek vooruitskouende verklarings wat onderhewig is aan sekere risiko's en onsekerhede wat kan veroorsaak dat werklike resultate wesenlik verskil van enige toekomstige resultate, prestasie of prestasies uitgedruk of geïmpliseer deur so is uitmaak state. State wat nie historiese feite, insluitend state voorafgegaan deur, gevolg deur, of dat die woorde 147future148 147anticipate148 147potential148 147believe148 of soortgelyke stellings vooruitskouende verklarings insluit. Risiko's en onsekerhede sluit in onsekerhede oor die tydsberekening van die tender aanbod en samesmelting onsekerhede oor hoeveel van die Radiant aandeelhouers hul voorraad sal tender in die aanbod die risiko dat die kompetisie bied die moontlikheid gemaak sal word dat verskeie sluiting voorwaardes vir die transaksie kan nie tevrede wees of kwytgeskeld, insluitend dat 'n regering entiteit kan verbied, vertraging of weier om goedkeuring vir die voltrekking van die transaksie die gevolge van die ontwrigting van die transaksie maak dit meer moeilik om verhoudings met werknemers, kliënte, sakevennote of regeringsentiteite as in stand te hou verleen sowel as risiko's uiteengesit van tyd tot tyd in Radiant146s openbare bekendmaking vylsels met die SEC, insluitende sy jaarverslag op Vorm 10-K vir die fiskale jaar geëindig 31 Desember 2010, die daaropvolgende kwartaallikse vylsels op Vorm 10-Q en die werwing / aanbeveling verklaring ingedien moet word in verband met die tender aanbod. Die inligting hierin vervat is as van 2 Augustus 2011. Radiant ontken enige bedoeling of verpligting om enige vooruitskouende verklarings as gevolg van ontwikkelings wat plaasgevind het nadat die indiening van hierdie inligting of anders te werk nie, behalwe deur die wet soos uitdruklik vereis. Afskrifte van Radiant146s openbare bekendmaking vylsels is beskikbaar by die belegger verhoudings department. Exercising Nonqualified Stock Options Wat jy moet weet wanneer jy nonqualified voorraad opsies uit te oefen. Jou nonqualified voorraad opsie gee jou die reg om voorraad te koop teen 'n bepaalde prys. Jy oefen daardie reg wanneer jy jou werkgewer van jou aankoop in kennis stel in ooreenstemming met die bepalings van die opsie-ooreenkoms. Die presiese belastinggevolge van die uitoefening van 'n nonqualified voorraad opsie afhang van die wyse waarop die opsie uitgeoefen. Maar in die algemeen sal jy verslag vergoeding inkomste gelyk aan die winskoop element ten tyde van die oefening. Let wel: Die hier beskryf reëls geld indien die voorraad berus wanneer jy dit ontvang. Oor die algemeen, is voorraad gevestig as jy 'n onbeperkte reg om dit te verkoop, of jy kan jou werk hou sonder om enige van die waarde van die voorraad. Sien Wanneer Stock berus. As die voorraad isnt gevestig as jy die opsie uit te oefen, die reëls vir beperkte voorraad in die koop van Werkgewer Stock en Artikel 83b Verkiesing beskryf. Winskoop element Die winskoop element in die uitoefening van 'n opsie is die verskil tussen die waarde van die voorraad op die oefening datum en die prys betaal vir die voorraad bedrag. Voorbeeld: Jy het 'n opsie wat jou die reg om 1000 aandele van voorraad te koop vir 15 per aandeel gee. As jy die hele opsie uit te oefen op 'n tyd wanneer die waarde van die voorraad is 40 per aandeel, die winskoop element is 25,000 (40,000 minus 15000). Die waarde van die voorraad moet bepaal word soos op die datum van oefening. Vir die openbaar verhandel voorraad ter waarde word gewoonlik bereken as die gemiddelde tussen die hoë en lae berig verkope vir daardie datum. Vir privaat gehou maatskappye moet die waarde bepaal word deur 'n ander manier, miskien met verwysing na onlangse private transaksies in die maatskappy se voorraad of 'n algehele beoordeling van die maatskappy. Winskoop element as inkomste Die winskoop element in die uitoefening van 'n opsie ontvang vir dienste word beskou as vergoeding inkomste. In die voorbeeld hierbo, sou u rapporteer 25000 van inkomste, net asof die maatskappy het jy 'n kontantbonus van 25,000 betaal. Julle mag nie hierdie bedrag te behandel as kapitaalwins. Die bedrag van belasting sal jy betaal is afhanklik van jou belastingkategorie. As die volle bedrag val in die 30 bracket, byvoorbeeld, sal jy betaal 7500 (plus enige staat of plaaslike inkomstebelasting). As jy 'n groot keuse, sy waarskynlik dat sommige van die inkomste op te stoot in 'n hoër belastingkategorie as jou gewone een uit te oefen. Die belangrikste ding om te fokus op voor die tyd indien moontlik is dat jy moet hierdie inkomste rapporteer, en betaal die belasting, selfs as jy dit nie verkoop die voorraad. Jy havent ontvang kontant in werklikheid, betaal jy kontant om die opsie uit te oefen nie, maar jy moet nog kom met bykomende kontant aan die IRS te betaal. Dit is een rede vooraf beplanning is belangrik in die hantering van opsies. Weerhouding As jy 'n werknemer (of was 'n werknemer as jy die opsie ontvang), is die maatskappy wat nodig is om te weerhou wanneer jy jou keuse uit te oefen. Natuurlik die weerhouding verpligting moet tevrede wees in kontant. Die IRS gewoond aanvaar aandele van voorraad Daar is verskeie maniere waarop die maatskappy kan die weerhouding vereiste hanteer. Die mees algemene een is eenvoudig om wat jy nodig het om die weerhouding bedrag in kontant by die tyd wat jy die opsie uitoefen betaal. Voorbeeld: Jy oefen 'n opsie om 1000 aandele te koop vir 15 per aandeel wanneer theyre werd 40 per aandeel. Die maatskappy vereis dat jy om te betaal 15.000 (die uitoefeningsprys vir die voorraad) plus 9000 om staats-en federale weerhouding vereistes te dek. Die betaal moet die federale en nasionale inkomste belasting weerhouding dekkingsbedrag, en die werknemer deel van die belasting diens sowel. Die betaal as inkomstebelasting weerhouding bedrag sal 'n krediet teen die belasting wat jy skuld wees wanneer jy die inkomste aan die einde van die jaar aan te meld. Wees voorbereid: die bedrag van weerhouding vereis gewoond noodwendig groot genoeg is om die volle bedrag van belasting te dek. Jy kan beland as gevolg van belasting op 15 selfs as jy betaal weerhouding by die tyd wat jy die opsie uitgeoefen April, want die weerhouding bedrag is net 'n skatting van die werklike belasting aanspreeklikheid. Nie-werknemers As jy Arent 'n werknemer van die maatskappy wat die opsie verleen (en werent 'n werknemer as jy die opsie ontvang), weerhou gewoond toepas wanneer jy dit uit te oefen. Die inkomste moet by jou op Vorm 1099-MISC in plaas van Vorm W-2. Onthou dat dit vergoeding vir dienste. Oor die algemeen sal die inkomste onderhewig aan die belasting self-indiensneming asook die federale en nasionale inkomste belasting. Basis en hou tydperk Dit is belangrik om tred te hou van jou basis in voorraad te hou, want dit bepaal hoeveel wins of verlies wat jy rapporteer wanneer jy die voorraad te verkoop. As jy 'n nonqualified opsie uit te oefen jou basis is gelyk aan die bedrag wat jy betaal vir die voorraad plus die bedrag van inkomste wat jy aanmeld vir die opsie uitoefen. In die voorbeeld weve al met behulp van, sou jou basis 40 per aandeel wees. As jy die voorraad te verkoop op 'n later datum vir 45 per aandeel, sal jou wins net 5 per aandeel wees, selfs al is jy betaal net 15 per aandeel vir die voorraad. Die wins sal kapitaalwins, nie vergoeding inkomste wees. Vir sekere beperkte doeleindes (veral onder die sekuriteite wette) jy behandel asof jy die voorraad besit gedurende die tydperk wat jy die opsie gehou. Maar hierdie reël nie die geval toe te pas wanneer jy bepaal watter kategorie van wins of verlies wat jy het wanneer jy die voorraad te verkoop. Jy moet begin vanaf die datum wat jy die voorraad gekoop deur die opsie uitoefen, en hou vir meer as een jaar tot langtermynkapitaalgroei wins kan maak. Ander metodes van oefening Die beskrywing hierbo veronderstel jy jou nonqualified opsie uitgeoefen deur die betaling van kontant. Daar is twee ander metodes van oefen opsies wat soms gebruik word. Een daarvan is die sogenaamde kontantlose uitoefening van 'n opsie. Die ander behels die gebruik van voorraad wat jy reeds besit om die uitoefeningsprys betaal onder die opsie. Hierdie metodes, en hul belasting gevolge, word beskryf in die bladsye wat volg. RelatedTable Inhoudsopgawe Federal Insurance Contributions Act (FICA) opsies en uitgestelde vergoeding oordrag op egskeiding. Hierdie reëling tot die gevolgtrekking dat nonqualified voorraad opsies en nonqualified uitgestelde vergoeding oorgedra deur 'n werknemer aan 'n voormalige gade voorval by 'n egskeiding is onderhewig aan die Federale Insurance Contributions Act (FICA), die Federale Werkloosheid Wet op Belasting op (Futa), en inkomstebelasting weerhouding om die dieselfde mate asof behou deur die werknemer. Die beslissing maak ook voorsiening verslagdoening vereistes van toepassing op die betalings loon. Kennis 2002-31 verander. Kwessies: (1) Wat is die effek op belasting onder die Federale Insurance Contributions Act (FICA), die Federale Werkloosheid Wet op Belasting op (Futa), en die versameling van inkomstebelasting teen Bron op lone (inkomstebelasting weerhouding) van 'n oordrag van belange in 'n nonstatutory voorraad opsie en in nonqualified uitgestelde vergoeding aan 'n voormalige gade voorval by 'n egskeiding (2) Wat is die gepaste verslagdoening van inkomste en / of lone erken met betrekking tot nonstatutory voorraad opsies en nonqualified uitgestelde vergoeding oorgeplaas na 'n voormalige gade voorval by 'n egskeiding fEITE die feite is dieselfde as in Openbaring Rul. 2002-22, 2002-1 C. B. 849, en is hier hersaamgestel vir gerief. Voor hul egskeiding in 2002, A en B was getroud individue wat in staat X wat die kontantontvangste en betalings metode van rekeningkundige gebruik. A is in diens van Corporation Y. Voor die egskeiding, Y uitgereik nonstatutory voorraad opsies om 'n deel van 'n 8217s vergoeding. Die nonstatutory voorraad opsies het nie 'n maklik vasgestel kan billike markwaarde binne die betekenis van party 1,83-7 (b) van die Inkomstebelastingwet Regulasies op die verleen om 'n slag. en dus geen bedrag is ingesluit in 'n 8217s bruto inkomste ten opsigte van daardie opsies ten tyde van die toekenning. Y beweer twee onbefondsde, uitgestelde vergoeding planne waaronder A verdien die reg om betalings post-indiensneming te ontvang van Y. Onder een van die uitgestelde vergoeding planne, is deelnemers geregtig om betalings gebaseer op die balans van individuele rekeninge van die soort in party 31,3121 beskryf (v) (2) -1 (c) (1) (ii) van die Wet op Belasting Regulasies. Teen die tyd dat van 'n 8217s egskeiding van B. A het 'n rekening balans van 100 x kragtens daardie plan. Onder die tweede uitgestelde vergoeding plan in stand gehou word deur Y. deelnemers is geregtig op enkele bedrag of periodieke betalings volgende skeiding van diens, gebaseer op 'n formule reflekteer hul jare diens en vergoeding geskiedenis met Y te ontvang. Teen die tyd dat van 'n 8217s egskeiding van B. A het die reg om 'n enkele bedrag betaling van 50 x ontvang onder die plan volg 'n 8217s diensbeëindiging met Y toegeval. 'N 8217s kontraktuele regte om die uitgestelde vergoeding voordele onder hierdie planne was nie afhanklik van 'n 8217s prestasie van toekomstige dienste vir Y. Onder die wet van die staat X. voorraad opsies en onbefondsde uitgestelde vergoeding regte verdien deur 'n gade gedurende die tydperk van die huwelik is huweliksprobleme eiendom onderhewig aan billike verdeling tussen die gades in die geval van egskeiding. Op grond van die eiendom nedersetting opgeneem in hul oordeel oor egskeiding, 'n oorgeplaas na B (1) 'n derde van die nonstatutory voorraad opsies uitgereik aan 'n deur Y. (2) die reg om uitgestelde vergoeding betalings ontvang vanaf Y onder die rekeningsaldo plan is gebaseer op 75 x van 'n balans 8217s rekening onder die plan ten tyde van die egskeiding, en (3) die reg om 'n enkele bedrag betaling van 25 ontvang x vanaf Y onder die ander uitgestelde vergoeding plan op 'n 8217s diensbeëindiging met Y. In 2006, B oefen al van die oorgeplaas voorraad opsies en ontvang Y voorraad met 'n billike markwaarde van meer as die uitoefeningsprys van die opsies. In 2011, 'n eindig diens by Y. en B ontvang 'n enkele bedrag betaling van 150 x uit die rekening balans plan en 'n enkele bedrag betaling van 25 x vanaf die ander uitgestelde vergoeding plan. WETGEWING EN ANALISE Ds Rul. 2002-22 tot die gevolgtrekking dat 'n belastingbetaler wat belange in nonstatutory voorraad opsies en nonqualified uitgestelde vergoeding aan die taxpayer8217s voormalige gade voorval by egskeiding oordra nie nodig is om 'n bedrag by bruto inkomste op die oordrag sluit. Die beslissing tot die gevolgtrekking dat die voormalige gade, eerder as die belastingbetaler, is nodig om 'n bedrag by bruto inkomste wanneer die voormalige gade oefen die voorraad opsies of wanneer die uitgestelde vergoeding betaal word of beskikbaar gestel word om die voormalige gade insluit. FICA Lone Artikels 3101 en 3111 lê FICA belasting op 8220wages8221 as die term omskryf in sekte 3121 (a). FICA belasting bestaan ​​uit die ouetehuis, Oorlewendes en Toeganklik Versekering belasting (sosiale sekerheid belasting) en die Hospitaal Versekering belasting (Medicare belasting). Hierdie belasting word gehef op beide die werkgewer en werknemer. Artikels 3101 (a) en 3101 (b) op te lê die werknemer gedeeltes van die belasting sosiale sekerheid en die Medicare belasting, onderskeidelik. Artikels 3111 (a) en (b) op te lê die werkgewer gedeeltes van die belasting sosiale sekerheid en die Medicare belasting, onderskeidelik. Artikel 3102 (a) bepaal dat die werknemer gedeelte van FICA belasting moet deur die werkgewer van die belastingpligtige deur die aftrekking van die bedrag van die belasting van lone soos en wanneer betaal. Artikel 31,3102 (a) -1 (a) bepaal dat die werkgewer verplig is om die belasting in te samel, nieteenstaande die feit dat lone betaal in iets anders as geld. Artikel 3102 (b) bepaal dat elke werkgewer wat nodig is om die FIS werknemersbelasting af te trek is aanspreeklik vir die betaling van daardie belasting, en word gevrywaar teen die eise en vereistes van 'n persoon vir die bedrag van enige sodanige betaling gemaak deur daardie werkgewer. Die term 8220wages8221 gedefinieer in sekte 3121 (a) vir FICA doeleindes as al vergoeding vir werk, insluitend die kontant waarde van alle vergoeding (insluitend byvoordele) betaal in enige medium anders as kontant, met sekere spesifieke uitsonderings. Artikel 3121 (b) definieer 8220employment8221 as 'n diens, van watter aard ook al, wat uitgevoer word deur 'n werknemer vir die persoon in diens hom met sekere spesifieke uitsonderings. Artikel 31,3121 (a) -1 (e) bepaal dat in die algemeen die medium waarin die besoldiging betaal word nie wesenlik is nie. Dit kan in kontant betaal of anders as in kontant. Vergoeding betaal in enige ander doel as kontant medium word bereken op grond van die billike markwaarde van sodanige items ten tye van betaling. Onder sekte 3121 (v) (2) word bedrae wat uitgestel onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan is oor die algemeen in ag geneem moet word wanneer die dienste verrig word of, indien later, wanneer daar geen wesenlike risiko van verbeuring. Tot die mate voordeelbetalings onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan is toe te skryf aan bedrae wat uitgestel is onder die plan wat in ag vir FICA belasting doeleindes geneem word die voordeelbetalings nie behandel soos FICA lone. Tot die mate voordeelbetalings is toe te skryf aan 'n bedrag uitgestel wat nie in ag geneem vir FICA belasting doeleindes, dan is die voordeelbetalings word as FICA lone geneem. Sien sekte 31,3121 (v) (2) -1 (d) (1) (ii). In die Social Security Wysigings van 1983, Publiekreg No. 98-21, 1983-2 CB 309 Kongres bygevoeg taal aan sekte 3121 (a) bepaal dat niks in die inkomstebelasting weerhouding regulasies wat 'n uitsluiting van lone vir inkomstebelasting weerhouding bied doeleindes word uitgelê om 'n soortgelyke uitsluiting van lone vir FICA vereis. Die wetgewende geskiedenis in verband met hierdie bepaling bepaal dat 8220since die sosiale sekerheid stelsel doelwitte wat aansienlik verskil van die objektiewe grondslag lê aan die inkomstebelasting weerhouding reëls is, die komitee van mening dat bedrae vrygestel van inkomstebelasting weerhouding nie vrygestel van FICA belasting moet wees nie, tensy die Kongres bied 'n eksplisiete belasting exclusion.8221 S. Rep. No 23, 98 Cong. 1 sess. 42 (1983). Die feit dat betalings includible by die bruto inkomste van 'n individu, behalwe 'n werknemer nie die betalings van FICA lone te verwyder. Sien ds Rul. 71-116, 1971-1 C. B. 277 hou dat betalings van lone aan 'n werknemer in 'n gemeenskap eiendom staat is FICA lone hoewel die helfte van die lone is includible in die bruto inkomste van die nonemployee gade. Sien ook ds Rul. 86-109, 1986-2 CB 196, wat inhou dat betalings van vergoeding vir werk wat na die dood van 'n werknemer en in die kalenderjaar van die dood is lone vir FICA belasting doeleindes, hoewel die bedrae includible in die bruto inkomste van die ontvanger en nie die werknemer. Op Rul. 2002-22 hou dat, op die uitoefening van 'n nonstatutory voorraad opsie verkry word deur 'n nonemployee eggenoot op grond van 'n egskeiding, die eiendom oorgedra word na die nonemployee gade deur die werkgewer het dieselfde karakter en is includible in die inkomste van die nonemployee gade onder sekte 83 (a) in dieselfde mate as die eiendom sou includible in die inkomste van die werknemer eggenoot gewees het indien die opsie behou en uitgeoefen word deur die werknemer gade. Op Rul. 2002-22 hou voorts dat nonqualified uitgestelde vergoeding, die reg om wat verkry word deur 'n nonemployee eggenoot op grond van 'n egskeiding, betaal of beskikbaar gestel aan die nonemployee gade het dieselfde karakter en is includible in die inkomste van die nonemployee gade in dieselfde mate as die vergoeding includible sou gewees het in die inkomste van die werknemer gade het die vergoeding betaal is of beskikbaar gestel word aan die werknemer gade. Niks in sekte 1041, met betrekking tot die oordrag van eiendom tussen gades of voorval by egskeiding, sluit betalings aan iemand anders as 'n werknemer van lone vir doeleindes van FICA persoon. In die afwesigheid van 'n spesifieke bepaling dat hierdie betalings van FICA lone sou uitsluit, die vergoeding wat met die uitoefening van die aandele-opsies deur die nonemployee eggenoot en die uitgestelde vergoeding betaal of beskikbaar gestel aan die nonemployee gade behou hul karakter as loon van die werknemer gade vir doeleindes van FICA. Dus, die betaling van sodanige vergoeding is onderhewig aan FICA in dieselfde mate asof aan die werknemer betaal gade. Terselfdertyd dat die Service gepubliseer Ds Rul. 2002-22, dit ook gepubliseer Kennisgewing 2002-31, 2002-1 CB 908, wat 'n voorgestelde beslissing inkomste aanspreek van die toepassing van FICA, Futa, en inkomstebelasting weerhouding, en verslagdoening van inkomste en lone ingesluit, met betrekking tot nonstatutory voorraad opsies en nonqualified uitgestelde vergoeding oorgeplaas na 'n voormalige gade voorval by 'n egskeiding (soos beskryf in die feite hierbo), en versoek kommentaar oor die voorstel. In die algemeen, die voorgestelde beslissing ingesluit die gevolgtrekking gekom dat die uitoefening van die opsies en die nonqualified uitgestelde vergoeding onderhewig aan FICA en Futa belasting in dieselfde mate bly asof hulle behou deur die werknemer, en dat die inkomste erken deur die nonemployee eggenoot met betrekking tot die uitoefening van die opsies en verspreiding van nonqualified uitgestelde vergoeding is lone vir doeleindes van inkomstebelasting weerhouding. Die voorgestelde beslissing ook die gevolgtrekking dat 'n werknemer FICA belasting en inkomstebelasting weerhouding van toepassing op die uitoefening van die opsies of verspreiding van die nonqualified uitgestelde vergoeding sal afgetrek word van die betalings aan die nonemployee gade. Gevolglik is die nonqualified uitgestelde vergoeding betaal of beskikbaar gestel aan die voormalige gade is onderhewig aan die reëls van sekte 3121, insluitend sekte 3121 (v) (2) en die regulasies daarkragtens, om vas te stel wanneer en of FICA belasting is van toepassing. So, in die mate die uitgestelde bedrag is voorheen in ag vir FICA doeleindes geneem, die verspreiding van die voormalige gade van die opbrengs van die rekening balans plan sal nie beskou word as lone vir FICA belasting doeleindes. Maar tot die mate van die uitgestelde bedrag is nog nie voorheen in ag vir FICA belasting doeleindes geneem, sou die verspreiding van die voormalige gade van die opbrengs van die rekening balans plan loon van die werknemer vir FICA belasting doeleindes. Net so, onder sekte 3121 en die regulasies daarkragtens, 'n voormalige spouse8217s uitoefening van 'n nonstatutory voorraad opsie resultate in FICA loon van die werknemer in die mate waarin die billike markwaarde van die voorraad op grond van die uitoefening van die opsie ontvang oorskry die opsie uitoefeningsprys . Tot die mate van die verspreide betalings FICA lone, die werknemer FICA belasting afgetrek van die betaling aan die oordragnemer. Die bedrag includible by die bruto inkomste van die oordragnemende is nie verminder met enige FICA weerhouding van die betalings (insluitend oordragte van eiendom) om die oordragnemer. Sien ds Rul. 86-109 en ds Rul. 71-116. Omdat 'n was die diens performer en die vergoeding hou verband met 'n 8217s diens in diens by Y. die lone, hoewel aan B. is FICA loon van 'n. Sien ds Rul. 71-116. So, omdat die betalings is lone vir FICA belasting doeleindes, die betalings is rapporteerbare deur Y as sosiale sekerheid lone en Medicare lone op 'n vorm W-2, Wage en belasting Verklaring. uitgereik aan 'n. en die belasting sosiale sekerheid weerhou en Medicare belasting teruggehou is ook rapporteerbare op die vorm W-2 aan a. Y in ag neem ander lone voorheen aan 'n in daardie kalenderjaar te bepaal of hierdie verspreidings uitgesonder van lone sosiale sekerheid onder sekte 3121 (a) (1), die maksimum sosiale sekerheid loon basis uitsondering nie. Die werknemer FICA belasting vir hierdie lone moet afgetrek word van die betaling van hierdie lone. Ten slotte, moet hierdie betalings nie ingesluit word in Box 1, lone, wenke, ander vergoeding nie moet enige bedrag word weerspieël in Box 2, Federale inkomste belasting weerhou, van die vorm W-2 uitgereik word aan 'met betrekking tot hierdie betalings. Futa Die Futa belasting bepalings van toepassing met betrekking tot nonstatutory voorraad opsies en nonqualified uitgestelde vergoeding planne is soortgelyk aan die FICA bepalings, behalwe dat slegs die werkgewer betaal die onder Futa opgelê belasting. Sien sectsect 3301, 3306 (b), en 3306 (R) (2) en die regulasies daarkragtens. As gevolg van die soortgelyke statutêre bepalings, Futa belasting geld op dieselfde tyd en op dieselfde wyse as FICA. Om die belasting mate loon van toepassing, die lone is Futa loon van die werknemer 'n. onderhewig aan die maksimum loon basis in sekte 3306 (b) (1). Soos met FICA, kan lone voorheen aan die werknemer betaal gedurende die kalenderjaar in ag geneem word om te bepaal of hierdie bedrae in aanmerking kom vir die Futa maksimum loon basis uitsondering nie. Inkomstebelasting Weerhouding Artikel 3402 (a) met betrekking tot inkomstebelasting weerhouding, vereis oor die algemeen moet elke werkgewer 'n betaling van lone aan te trek en te weerhou op die lone n belasting bepaal in ooreenstemming met voorgeskrewe tafels of berekeningsprosedures. Artikel 3401 (a) bepaal dat 8220wages8221 vir inkomstebelasting weerhouding doeleindes beteken alle vergoeding vir dienste gelewer deur 'n werknemer vir sy werkgewer, insluitend die kontant waarde van alle vergoeding (insluitend byvoordele) betaal in enige medium anders as kontant, met sekere uitsonderings nie pertinent hierdie beslissing. Onder sekte 31,3402 (a) -1 (c), 'n werkgewer verplig is om af te trek en te weerhou die belasting nieteenstaande die feit dat die lone in iets anders as geld betaal (byvoorbeeld lone betaal in voorraad of verbande) en om te betaal oor die belasting in geld. As die lone in eiendom anders as geld betaal word, moet die werkgewer die nodige reëlings te tref om te verseker dat die bedrag van die vereiste om weerhou belasting is beskikbaar vir betaling in geld. Artikel 31 bepaal dat die weerhou lone as inkomstebelasting weerhouding bedrag sal toegelaat word om die 8220recipient van die income8221 as 'n krediet teen die inkomstebelasting wat deur Subtitle A. Afdeling 1,31-1 (a) van die Inkomstebelastingwet Regulasies bepaal dat die 8220recipient van die income8221 vir doeleindes van die party 31 krediet is die individu wat is onderhewig aan inkomstebelasting op die lone waaruit die belasting is teruggehou. Byvoorbeeld, indien 'n werknemer gade en nonemployee eggenoot woonagtig is in 'n gemeenskap eiendom staat en liasseer aparte belastingopgawes, elke verslagdoening vir inkomstebelasting doeleindes een-helfte van die deur die werknemer gade ontvang lone, is elke gade geregtig op die helfte van die krediet toelaatbare vir die weerhou by die bron met betrekking tot die lone belasting. Omdat die kompenserende belange oorgedra onder sect1041 om die nonemployee eggenoot op grond van die egskeiding belasbaar vir belasting diens doeleindes in dieselfde mate asof behou deur die werknemer eggenoot, die inkomste erken deur die nonemployee gade met betrekking tot die uitoefening van die nonstatutory voorraad opsies en die verspreiding van die nonqualified uitgestelde vergoeding planne vergoeding vir indiensneming en lone vir doeleindes van inkomstebelasting weerhouding onder sekte 3402. ingevolge sect1.31-1 (a), want die erkende met betrekking tot hierdie vergoeding inkomste is includible in die bruto inkomste van die nonemployee gade, is die nonemployee gade geregtig wees om die krediet vir die inkomste belasting teruggehou ten opsigte van hierdie loon betalings. Werkgewers is nie nodig om Form W-4, Employee8217s Weerhouding Allowance Sertifikaat in te samel. uit die nonemployee gade, en behoort nie base weerhouding op 'n vorm W-4 deur die nonemployee gade voorgelê. Werkgewers mag die vergoeding includible in die inkomste van die nonemployee gade as aanvullende lone te behandel en die vaste koers weerhouding metode toe te pas op aanvullende lone in die weerhouding van belasting op hierdie lone. Die vaste koers vir die weerhouding van op aanvullende loon is tans 25 persent. Sien sekte 101 (c) (11) van die ekonomiese groei en belastingverligting Versoening Wet van 2001 (Pub. L. No 107-16), wat bepaal dat die vaste koers vir weerhouding van aanvullende loon is die derde laagste belastingkoers toepassing onder sekte 1 (c) van die Kode, en sectsect 1 (c), 1 (i) (1) (a) (i) en 1 (i) (2) van die Kode, wat bepaal dat die derde laagste belastingkoers onder sekte 1 (c) van toepassing is 25 persent. Verslagdoening van betalings Artikel 6051 vereis payors van vergoeding aan 'n werknemer aan dié betalings op Vorm W-2, Wage en belasting Verklaring rapporteer. Omdat die voormalige gade is nie 'n werknemer, moenie die verslagdoening vereistes van sekte 6051 nie van toepassing nie. Artikel 6041 (a) en die gepaardgaande regulasies oor die algemeen vereis dat alle persone wat betrokke is by 'n bedryf of besigheid wat 'n betaling aan 'n derde party te maak deur die loop van so 'n besigheid 'n inligtingsessie terugkeer met die IRS moet dien, verslagdoening alle betalings van altesaam 600 of meer in 'n belasbare jaar van huur, salarisse, lone, premies, annuïteite, kompensasies, vergoedingskomitee, besoldiging, of ander vaste of bepaalbare winste, winste en inkomste. In hierdie geval is, op grond van party 6041 (a), moet Y 'n inligtingsessie in te dien terugkeer rapportering beide die inkomste B besef van B 8217s uitoefening van die nonstatutory voorraad opsies en die aan B van die uitgestelde vergoeding planne betalings. Onder sekte 31,6051-1 (a) (1), die loon van 'n werknemer wat onderhewig is aan Social Security en Medicare belasting is ingesluit in die toepaslike blokkies op die vorm W-2 uitgereik aan die werknemer. Sien ook ds Rul. 71-116. Want daar is geen voorsiening vir die uitreiking van Vorm W-2 in die naam van 'n nonemployee gade, besef die inkomste op die uitoefening van die nonstatutory voorraad opsies rapporteerbare om die nonemployee gade sou wees deur Y op Vorm 1099-MISC, Ander Inkomste. uitgereik aan die nonemployee gade, in Box 3, Ander inkomste, met die inkomste belasting teruggehou berig in Box 4, Federale inkomste belasting weerhou. Die betalings aan die nonemployee eggenoot B van die nonqualified uitgestelde vergoeding planne en die weerhouding daarop sou ook rapporteerbare wees deur Y op 'n vorm 1099-MISC in Box 3, met die inkomste belasting teruggehou berig in Box 4. Sosiale sekerheid lone, sosiale sekerheid belasting weerhou, Medicare lone, en Medicare belasting weerhou, indien van toepassing, word verslag gedoen oor die werknemer spouse8217s Form W-2 soos hierbo beskryf. Werkgewers sal die inkomste belasting weerhouding op lone betaal aan die nonemployee gade verslag oor Form 945, jaarlikse opbrengs van Weerhou federale inkomste belasting. Die Social Security en Medicare belasting betaal ten opsigte van hierdie loon van die werknemer gade sou word verslag gedoen oor Form 941, Employer8217s Kwartaallikse Federale belastingopgawe. Futa belasting ten opsigte van lone van die werknemer gade sou word verslag gedoen oor Form 940, Employer8217s Jaarlikse Federal Werkloosheid (Futa) belastingopgawe. HOLDINGS (1) Die oordrag van belange in nonstatutory voorraad opsies en in nonqualified uitgestelde vergoeding van die werknemer gade na die nonemployee gade voorval by 'n egskeiding nie lei tot 'n betaling van lone vir FICA en Futa belastingdoeleindes. Die nonstatutory voorraad opsies is onderhewig aan FICA en Futa belasting ten tyde van die uitoefening deur die nonemployee gade in dieselfde mate asof die opsies het deur die werknemer gade behou en uitgeoefen word deur die werknemer gade. Die nonqualified uitgestelde vergoeding bly ook onderhewig aan FICA en Futa belasting in dieselfde mate asof die regte op die vergoeding is behou deur die werknemer gade. Tot die mate FICA en Futa belasting toe te pas, die lone is die loon van die werknemer gade. Die werknemer gedeelte van die FICA belasting afgetrek van die loon soos en wanneer die lone in ag geneem word vir FICA belasting doeleindes. Die werknemer gedeelte van die FICA belasting afgetrek word van die betaling aan die nonemployee gade. Die inkomste erken deur die nonemployee gade met betrekking tot die uitoefening van die nonstatutory voorraad opsies is onderhewig aan weerhouding onder sekte 3402. Die uitgedeel aan die nonemployee eggenoot van die nonqualified uitgestelde vergoeding planne bedrae is ook onderhewig aan weerhouding onder sekte 3402. Die bedrae aan weerhou word vir inkomstebelasting weerhouding word afgetrek van die betalings aan die nonemployee gade. Die aanvullende loon vaste koers kan gebruik word om die bedrag van inkomstebelasting weerhouding bepaal. Op grond van party 31, is die nonemployee gade geregtig wees om die krediet toelaatbare vir die inkomste belasting teruggehou by die bron op hierdie lone. (2) Die lone sosiale sekerheid, Medicare lone, sosiale sekerheid belasting weerhou, en Medicare belasting weerhou, indien van toepassing, is rapporteerbare op 'n vorm W-2 met die naam, adres en nommer sosiale sekerheid van die werknemer gade. Maar geen bedrag is includible in Box 1 en Box 2 van die employee8217s Form W-2 met betrekking tot hierdie betalings. Die inkomste met betrekking tot die uitoefening van die nonstatutory voorraad opsies wat deur die nonemployee eggenoot en die verspreiding van die nonqualified uitgestelde vergoeding planne om die nonemployee gade is rapporteerbare in Box 3 as ander inkomste op 'n vorm 1099-MISC met die naam, adres en sekerheid nommer van die nonemployee gade sosiale. Inkomstebelasting weerhouding ten opsigte van hierdie betalings van lone ingesluit is in Box 4, Federale inkomste belasting weerhou. Inkomstebelasting weerhouding op betalings aan die nonemployee gade is ingesluit op 'n vorm 945 geliasseer deur Y. Die sosiale sekerheid belasting en Medicare belasting gerapporteer op Y 8217s Form 941, en die Futa belasting berig op Y 8217s Form 940. EFFEK OP ander gepubliseerde items Let 2002-31, 2002-1 CB 908, onder meer 'n voorgestelde beslissing inkomste aanspreek van die toepassing van FICA, Futa, en inkomstebelasting weerhouding, en verslagdoening van inkomste en / of lone met betrekking tot nonstatutory voorraad opsies en nonqualified uitgestelde vergoeding oorgeplaas na 'n voormalige gade voorval by 'n egskeiding, en versoek kommentaar oor die voorstel. Na oorweging van die kommentaar wat ontvang is, is die voorgestelde beslissing aanvaar as hersien deur hierdie inkomste beslissing. VOORNEMENDE AANSOEK Dit inkomste beslissing is effektief 1 Januarie 2005. Vir tydperke voor die effektiewe datum, kan werkgewers staatmaak op 'n redelike, goeie trou interpretasie insluitend die interpretasies in die voorgestelde beslissing inkomste in Kennisgewing 2002-31 en hierdie uitspraak inkomste. Maar met betrekking tot vergoeding oorgeplaas na 'n gade voorval by egskeiding, versuim om te behandel nonstatutory voorraad opsie vergoeding, of bedrae wat uitgestel is onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan, as onderworpe aan FICA nie oorweeg sal word 'n redelike, goeie trou interpretasie. OPSTEL INLIGTING Die skoolhoof skrywer van hierdie inkomste beslissing is A. G. Kelley van die Kantoor van die Afdeling raad / Mede Hoof Counsel (belastingvrystellingstatus en die regering entiteite). Vir verdere inligting in verband met hierdie inkomste beslissing, kontak mnr Kelley by (202) 622-6040 (nie 'n tolvrye oproep).Taxation van Werknemer Stock Options Daar is twee tipes van werknemer voorraad opsies. nie-gekwalifiseerde voorraad opsies (NK) en aansporing voorraad opsies (ISOs). Elk heel anders belas. Beide word hieronder gedek. Belasting van nie-gekwalifiseerde voorraad opsies Wanneer jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uit te oefen, is die verskil tussen die mark prys van die voorraad en die toekenning prys (bekend as die verspreiding) gereken word as gewone inkomste. selfs as jy jou opsies uit te oefen en voortgaan om die voorraad te hou. Inkomste is onderhewig aan betaalstaat belasting (Social Security en Medicare), sowel as gereelde inkomste belasting op jou van toepassing belastingkoers. Jy betaal twee tipes betaalstaat belasting: OASDI of Social Security wat 6.2 op verdienste tot die sosiale sekerheid voordeel basis wat 118500 in 2015 MI of Medicare - wat is 1.45 op al inkomste selfs bedrae wat tot voordeel basis oorskry. As jou inkomste vir die jaar oorskry reeds die voordeel basis as jou betaalstaat belasting op wins uit te oefen jou nie gekwalifiseerde voorraad opsies sal net die 1.45 toegeskryf kan word aan Medicare wees. As jou jaar-tot-datum inkomste is nie reeds meer as die voordeel basis as wanneer jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uit te oefen sal jy betaal 'n totaal van 7,65 op wins beloop tot jou inkomste ten bate basis bereik, as 1.45 op verdienste oor die voordeel basis. Jy moet nie te oefen werknemer voorraad opsies streng gebaseer op belasting besluite egter in gedagte hou dat as jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies in 'n jaar waarin jy het geen ander inkomste uit te oefen, sal jy meer betaalstaat belasting te betaal as youll betaal as jy dit uit te oefen in 'n jaar waarin jy het ander bronne van inkomste en reeds meer as die voordelebedrag basis. Benewens die betaalstaat belasting, alle inkomste uit die verspreiding is onderhewig aan gewone inkomstebelasting. As jy die voorraad na oefening te hou, en bykomende winste buite die verspreiding bereik, is die addisionele winste belas as 'n kapitaalwins (of as 'n kapitaalverlies indien die voorraad afgetrek). Op Fairmarks Tax Guide vir Beleggers kan jy bykomende besonderhede oor belasting wat van toepassing is wanneer jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uit te oefen vind. Belasting van aansporing voorraad opsies Anders as nie-gekwalifiseerde voorraad opsies, wins op aansporing voorraad opsies is nie onderhewig aan die betaalstaat belasting, maar dit is natuurlik onderhewig aan belasting, en dit is 'n voorkeur item vir die AMT (alternatiewe minimum belasting) berekening. Wanneer jy 'n aansporing voorraad opsie uit te oefen is daar 'n paar verskillende belasting moontlikhede: jy oefen die aansporing voorraad opsies, en verkoop die voorraad binne dieselfde kalenderjaar. In hierdie geval betaal jy belasting op die verskil tussen die mark prys op veiling en die toekenning prys jou gewone inkomste belastingkoers. Jy oefen die aansporing voorraad opsies, maar hou die voorraad. In hierdie situasie is die verskil tussen die toekenning prys en die mark prys word dan 'n AMT voorkeur item, so oefen aansporing voorraad opsies kan youll beteken betaal AMT (alternatiewe minimum belasting). Jy kan 'n krediet vir meer as AMT belasting betaal te kry, maar dit kan baie jare neem om te gebruik om hierdie krediet. As jy die aandele vir een jaar vanaf jou oefening datum te hou (twee jaar vanaf die toekenningsdatum van die opsie) dan die verskil tussen toekenning prys en die mark prys as jy die opsies te verkoop belas as langtermyn wins eerder as gewone inkomste, en as jou gewone belastingkoers oorskry jou AMT belastingkoers jy kan kry om 'n paar van die voorheen opgehoopte AMT krediet gebruik. Vir hoë inkomstegroepe, hou die voorraad vir die vereiste tydperk kan beteken om belasting te betaal op die wins op 15 teenoor 35, maar daar is risiko's aan hierdie strategie wat deeglik geëvalueer moet word. Belasting reëls kan ingewikkeld wees. 'N Goeie belasting professionele en / of finansiële beplanner kan jou help om die belasting te skat, te wys jou hoeveel you39ll het na alle belasting betaal, en leiding te gee oor maniere om tyd die uitoefening van jou opsies om die minste belasting moontlik betaal.

No comments:

Post a Comment