Monday 6 November 2017

Stock Options Onderwys


Opsies Basics Tutoriaal Deesdae, baie beleggers portefeuljes sluit beleggings soos effektetrusts. aandele en effekte. Maar die verskeidenheid van sekuriteite wat jy het tot jou beskikking eindig nie daar nie. Nog 'n tipe van sekuriteit, bekend as 'n opsie, bied 'n wêreld van geleentheid om gesofistikeerde beleggers. Die krag van opsies lê in hul veelsydigheid. Hulle in staat stel om aan te pas of jou posisie aan te pas volgens enige situasie wat ontstaan. Opsies kan as spekulatiewe of as konserwatief as wat jy wil wees. Dit beteken dat jy alles kan doen vanuit 'n posisie te beskerm teen 'n daling tot regstreekse verbintenis op die beweging van 'n mark of indeks. 13 Dit veelsydigheid egter nie kom sonder die koste. Opsies is kompleks sekuriteite en kan uiters riskant wees. Dit is die rede waarom, wanneer die handel opsies, sal jy 'n disclaimer soos sien die volgende: 13 Options behels risiko's en is nie geskik vir almal. Opsie handel kan spekulatiewe aard wees en dra aansienlike risiko van verlies. Slegs belê met risiko kapitaal. 13 Ten spyte van wat iemand vir jou vertel, opsie handel behels risiko, veral as jy nie weet wat jy doen. As gevolg hiervan, baie mense stel voor dat jy duidelik opsies te stuur en vergeet hulle bestaan. 13 Aan die ander kant, die geregtigheid van enige soort belegging plekke wat jy in 'n swak posisie. Miskien is die spekulatiewe aard van opsies nie die geval pas by jou styl. Geen probleem - dan hoef spekuleer in opsies. Maar, voordat jy nie besluit om te belê in opsies, jy moet dit verstaan. Nie leer hoe opsies funksie is so gevaarlik soos spring reg in: sonder om te weet oor opsies wat jy sal nie net verbeur met 'n ander item in jou belê toolbox maar ook verloor insig in die werkinge van 'n paar van die wêreld se grootste maatskappye. Of dit nou is om die risiko van buitelandse valuta transaksies te verskans of om werknemers eienaarskap in die vorm van aandele-opsies, die meeste multi-nasionale vandag gebruik opsies in een of ander vorm te gee. 13 Hierdie handleiding sal jou bekendstel aan die beginsels van die opsies. Hou in gedagte dat die meeste opsies handelaars het baie jare ondervinding, so moenie verwag om 'n kenner te wees onmiddellik na die lees van hierdie handleiding. As jy vertroud is met hoe die aandelemark werk Arent, check die Stock Basics handleiding. Teken in op nuus te gebruik vir die nuutste insigte en analysisOptions handelsentrum Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedbacknasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data youve gekom om te verwag van us. Official OIC Borge Hierdie webwerf bespreek beursverhandelde opsies uitgereik deur die Options Clearing Corporation. Geen stelling in hierdie webwerf is om so uitgelê dat dit 'n aanbeveling aan te koop of te verkoop 'n sekerheid, of om belegging advies. Opsies behels risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Voor die koop of 'n opsie verkoop, moet 'n persoon 'n afskrif van eienskappe en risiko's van gestandaardiseerde Options ontvang. Afskrifte van hierdie dokument kan verkry word vanaf jou makelaar, van enige aandelebeurs waarop opsies verhandel of deur kontak met die Options Clearing Corporation, Een Noord Wacker Dr Suite 500 Chicago, IL 60606 (investorservicestheocc). kopieer 1998-2016 Die Options Industry Raad - Alle regte voorbehou. Besoek ons ​​Privaatheidsbeleid en ons Gebruikers ooreenkoms. Hierdie webwerf bespreek beursverhandelde opsies uitgereik deur die Options Clearing Corporation. Geen stelling in hierdie webwerf is om so uitgelê dat dit 'n aanbeveling aan te koop of te verkoop 'n sekerheid, of om belegging advies. Opsies behels risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Voor die koop of 'n opsie verkoop, moet 'n persoon 'n afskrif van eienskappe en risiko's van gestandaardiseerde Options (PDF) te ontvang. Afskrifte van hierdie dokument kan verkry word vanaf jou makelaar of van enige aandelebeurs waarop opsies verhandel of deur kontak met die Options Clearing Corporation, Een Noord Wacker Dr Suite 500 Chicago, IL 60606 (optionstheocc). Hoef nie 'n accountYahoo Nuus 5 Stock Picks Voor Wêreld Geestesgesondheid Dag Wêreld Geestesgesondheid Dag jaarliks ​​waargeneem op 10 Oktober - hierdie jaar was die tema is sielkundige noodhulp, wat beide psigologiese en sosiale ondersteuning dek. Volgens inligting wat deur die Nasionale Alliansie op Geestesgesondheid, ongeveer een uit elke vyf volwassenes in die VSA of 43800000 mense ervaar geestelike siekte in 'n gegewe jaar en ongeveer 1 in 25 volwassenes in die VSA of 10 miljoen mense ervaar 'n ernstige geestelike siekte in 'n gegewe jaar wat wesenlik inmeng met of beperk een of meer groot lewe aktiwiteite. Gegewe hierdie statistieke, is dit nie verbasend dat verskeie farmaseutiese en biotech-maatskappye is betrokke by die ontwikkeling en verkoop van dwelms dat geestesongesteldhede wat 'n wye verskeidenheid van toestande soos aandag tekort hiperaktiwiteit versteuring (ADHD), angsversteurings, bipolêre versteuring, depressie sluit teiken, eetversteurings en skisofrenie, onder andere. Die mark potensiaal vir dwelms teiken geestesongesteldhede is groot. Trouens, as gevolg van die sosiale stigma en onkunde wat verband hou met sulke omstandighede, 'n groot deel van die mark bly onontginde as mense dit nie soek behandeling of is onbewus van hul simptome. 5 Aandeel om voor Wêreld Geestesgesondheid Dag Oorweeg, laat ons kyk na sommige van die maatskappye wat aktief is die voortsetting van die ontwikkeling van behandeling vir verskillende tipes van geestelike siektes. Om beleggers te lei na die regte optel, ons beklemtoon 5 aandele wat 'n gunstige Zacks posisie te voer - Zacks posisie 1 (Strong Koop) of 2 (Koop) of 3 (hou). Jy kan die volledige lys van vandag sien Zacks 1 posisie (Strong Koop) aandele hier. Die Zacks posisie is 'n betroubare hulpmiddel wat jou help om handel te dryf met vertroue, ongeag van jou handel styl en risiko toleransie. Vir meer inligting oor hoe jy dit bewys stelsel vir die mark klop winste kan gebruik, besoek Zacks Rank Onderwys leer. Eerste op die lys is Zacks posisie 1 voorraad GW Pharmaceuticals PLC GWPH wat is besig met die ontwikkeling van plantverworwe cannabinoïde terapie. Die maatskappy se eie cannabinoïde produk platform gerig op 'n wye verskeidenheid van siektes gebiede, waaronder skisofrenie wat sowat 1,1 van die volwasse bevolking in die VSA raak soos per die Nasionale Instituut vir Geestesgesondheid. Terwyl GW Pharma vir sy vordering met die ontwikkeling van Epidiolex (kinderdae begin epilepsie) meer is in die nuus, die maatskappy het 'n eksperimentele skisofrenie behandeling in sy pyplyn - GWP42003. GW Pharma het 'n mid-stadium studie oor die kandidaat wat positiewe bewys-van-konsep gedemonstreer voltooi. Die kandidaat toon merkwaardige anti-psigotiese effekte asook gedemonstreer die vermoë om die kenmerkende bewegingsstoornissen veroorsaak deur wat tans beskikbaar is anti-psigotiese middels te verminder. Aandele van hierdie VK-gebaseerde voorraad, wat is die getuie van positiewe skatting weergawes, is tot 94,4 jaar-tot-datum (YTD). GW PHARMA-ADR Prys en Konsensus GW PHARMA-ADR Prys en Konsensus GW PHARMA-ADR Haal Shire PLC SHPG is goed bekend vir sy ADHD aanbiedinge insluitend Vyvanse, Adderall XR en Intuniv selfs al het sommige van hierdie produkte in die gesig staar generiese kompetisie. Die maatskappy se neuro-afdeling gelewer verkope van 2,5 miljard in 2015 en gaan voort om te presteer gedryf deur sy sterk teenwoordigheid in die AGS mark. Shire is besig met die ontwikkeling van nuwe behandeling opsies vir die groeiende volwasse ADHD mark. Die maatskappy verwag om sy regulatoriese liassering weer in te dien vir SHP465 in die VSA en hoop om goedkeuring te verkry in die tweede kwartaal van 2017, gevolg deur die produk launch in die tweede helfte van 2017. Die maatskappy is van mening dat SHP465 het die potensiaal om 'n segment te spreek van die volwasse ADHD mark wat nog onvervulde behoeftes vir nie-residuele beheer. Shires deel van die Amerikaanse ADHD voorskrif mark in Desember 2015 was 16.7 (in vergelyking met 16,2 in Desember 2014). Shire het ook 'n teenwoordigheid in die drank eetversteuring (BED) mark met Vyvanse goedgekeur vir die behandeling van matige tot ernstige bed in volwassenes. Volgens inligting wat deur Shire, BED is die mees algemene eetversteuring in die VSA wat oor 2,8 miljoen volwassenes. Shire, 'n Zacks posisie 3 voorraad, het 'n sterk verdienste rekord met die maatskappy verwagtinge klop in elk van die afgelope vier kwartale met 'n gemiddelde verrassing van 8,41. SHIRE PLC-ADR Prys en Konsensus SHIRE PLC-ADR Prys en Konsensus SHIRE PLC-ADR Haal Healthcare reus Johnson amp Johnson JNJ het ook 'n sterk teenwoordigheid in die neurowetenskap segment, wat een van sy kern terapeutiese gebiede. Benewens Concerta vir ADHD, die maatskappy het produkte soos Risperdal consta (skisofrenie en bipolêre ek wanorde) en Invega Sustenna / Trinza (skisofrenie) in sy portefeulje. Intussen het een van die mees belowende kandidate in JampJs pyplyn is esketamine, 'n navorsingsmedikasie antidepressant medikasie met blockbuster potensiaal. Esketamine het onlangs deurbraak terapie aanwysing van die FDA vir ernstige depressie met dreigende gevaar vir selfmoord. Volgens die Nasionale Instituut vir Geestesgesondheid, in 2015 oor 16.100.000 volwassenes in die VSA het ten minste een major depressiewe episode in die afgelope jaar. FDA goedkeuring sou maak esketamine een van die eerste nuwe benaderings tot die behandeling van ernstige depressie in die laaste 50 jaar. Esketamine het deurbraak terapie aanwysing vir behandeling-weerstandige depressie sowel. JampJ, 'n Zacks posisie 3 voorraad, het 'n goeie verdienste rekord met oortref verwagtinge in elk van die afgelope vier kwartale. Die maatskappy se aandele is tot 18,2 JTD. JOHNSON amp JOHNS Prys en Konsensus JOHNSON amp JOHNS Prys en Konsensus JOHNSON amp JOHNS Haal Spesiale Pharma maatskappy, Supernus Pharmaceuticals Inc. SUPN, is die ontwikkeling van 'n paar kandidate in psigiatrie aan groot onvervulde mediese behoeftes en geleenthede in die mark aan te spreek. SPN-810 is op die oomblik in 'n paar laat-stadium studies vir impulsiewe aggressie in ADHD pasiënte in die 6-12 jaar ouderdomsgroep. As alles goed gaan, die maatskappy verwag om die produk in 2019. SPN-810 het die potensiaal om te ontwikkel vir ander aanduidings soos outisme en bipolêre versteuring van stapel te stuur. Supernus het 'n ander eksperimentele ADHD behandeling in sy portefeulje, SPN-812, vir die 6-12 jaar ouderdomsgroep. Data van 'n deurlopende fase IIb studie sal na verwagting teen vroeg 2017. Volgens navorsing en raadgewende firma GlobalData, die AGS mark in die VSA Frankryk, Duitsland, Italië, Spanje, die Verenigde Koninkryk, en Japan, is ingestel om te groei teen 'n CAGR van 8.5 ongeveer 6,1 miljard in 2014-13900000000 deur 2024 groei sal gedryf word deur die bekendstelling van nuwe produkte met maklike mondelinge formulerings of minder gereeld dosering, groeiende bewustheid en hoër behandeling tariewe. Supernus, 'n Zacks Rank 2 voorraad het 'n indrukwekkende verdienste rekord met 'n gemiddelde verrassing van 117,95 in die afgelope vier kwartale. SUPERNUS PHARMA Prys en Konsensus SUPERNUS PHARMA Prys en Konsensus SUPERNUS PHARMA Haal Allergan PLC AGN, 'n Zacks posisie 3 voorraad, lyk ook goed geposisioneer in die geestelike gesondheid wanorde mark. Die maatskappy het 'n hele paar produkte in sy portefeulje fokus hierdie mark, insluitend Vraylar (skisofrenie en bipolêre ek wanorde), Viibryd (major depressie) en Saphris (bipolêre ek wanorde). Daarbenewens is die maatskappy te evalueer vlagskip produk Botox vir ernstige depressie en beoog om rapastinel skuif na fase III ontwikkeling vir ondersteunende major depressiewe versteuring vanjaar. Rapastinel gegee deurbraak terapie aanwysing vroeër vanjaar vir die aanduiding. Allergan PLC Prys en Konsensus Allergan PLC Prys en Konsensus Allergan PLC Haal Confidential: Zacks beste belegging Idees Wil jy 'n uitgesoekte all-star seleksie van belegging idees te sien uit die man wat hoof van Zacks handel en belegging dienste Steve Reitmeister weet wanneer sleutel ambagte is op die punt om geaktiveer word en wat van ons kundiges het die warmste hand. Klik vir sy gekies ambagte nou gtgt Wil die jongste aanbevelings van Zacks Beleggingsnavorsing Vandag, kan jy dit aflaai 7 Beste Voorrade vir die volgende 30 dae. Klik om te kry hierdie gratis reportOptions Onderwys luister na ons Online Options Onderwys Seminaar Studente. Ek gebruik om te hou naak wan voor ek begin met MTM. Ek het twee ambagte op daardie het ek nie bygewoon jou klasse, ek sou gister alleen verloor meer as 20.000 in totaal. In plaas daarvan het ek verloor 600. Ek het vir my vrou wat vandag was die hele belegging die moeite werd. Dan, herersquos 'n bietjie werk. Itrsquos een ding om 'n handelsmerk te herhaal opgestel dat ons voorheen gedoen het. Wat regtig saak maak die meeste is wanneer jy regtig die konsep van die gebruik volrsquos om 'n voorsprong te kry snap. Ons het 'n September oproep verspreiding op FB, soort van ons normale transaksie. Gister het ek is op soek na dit om te sien of enige aanpassings gemaak moet word voor verdienste aankondiging. Terwyl op soek na Ivol, het ek opgelet dat die IV teenoor die HV op die Augustus verstryking ontplof het. Die koel deel is die handel idee het na my toe dadelik. Ek didnrsquot sorg in watter rigting FB sou beweeg op verdienste, maar IV het my vertel dat die meeste handelaars verwag 'n vreeslike lot een of ander manier. Ek het die ander kant en verkoop 'n yster Condor. Stock is die handel 95-96 so ek verkoop die Augustus 100-110 oproep verspreiding en die Augustus 90-80 sit gelyktydig versprei vir 'n totale kredietwaarde van 4.00. Dit is ek die posisie gesluit vir 2,05 as die IV ineengestort volgens plan verloop. Therersquos geen manier wat ek sou gesien het wat daar voor, dankie sou quotI net wil sê om die mark Taker39s online kursusse is die beste ding I39ve ooit in die nastrewing van 'n professionele opsies handelaar gedoen. Dan is 'n uitstekende opsies meester sowel as 'n uitstekende teacher. quot quot Ek is na aanleiding van jou reeks oor tyd versprei en dit maak 'n groot verskil in my begrip van die suksesvolle opsie handel process. quot quot Ek het duisende verhandel opsies kontrakte in die laaste 5 jaar en lees byna al die goeie opsies boeke daar buite, maar ek optel groot insigte en nuanses van jou video's wat die uitbreiding van my gedagtes stel. Wel done. quot quot. Ek voel dat die aanpassings is die verskil maak tussen wen en verloor en baie min opvoedkundige materiaal bestaan ​​oor hoe om dit te benader. Sommige van die belangrikste punte wat vashou in my gedagtes is die kort opsies om die risiko en die beloning, selfs al is dit voor die hand liggend te wees, ek het nooit al daarvan op dié manier. Jou benadering alhoewel ietwat tegniese was maklik verstaanbaar en baie relevant is vir wat ek doen. Die reeks oor handel aanpassings maak 'n groot kennis gaping wat min ander kursusse aan te spreek. quot quotI het geleer van al jou klasse. Aan die begin, het ek gedink net die neem van 'n maand, maar elke maand wat jy hou die aanbied van 'n beter en beter klasse te neem en ek het verslaaf geraak. quot quot Ek het die Online Onderwys klasse gevind baie behulpsaam en gevul met soveel inligting te wees. Dankie vir jou hulp en die waardevolle dienste wat jy provide. quot quot. Die kursus het ek in Julie was baie insiggewend en benefical vir my. Ek het baie geleer. Ek het hierdie kursus, want my doel is om 'n eenvoudige vertikale verspreiding strategieë te bemeester en ek het gehoop Dan39s kundigheid en ervaring sal my help. Dit het ek voel meer selfvertroue oor om op vertikale versprei en I39m met 'n paar suksesse. quot Delphine, New York, NY quot. Hierdie keer met julle baie opvoedkundige vir my. Die webinars was baie insiggewend en presies die point. quot quotI het gevind dat die aanlyn instruksies om akkurate en relevant wees. Die uitvoering reeks bied waarde met praktiese wenke en 'n blik op die mark Makers gedagte stel. Die Trading Pad reeks rondtes uit al die stukke wat 'n eerste-koers 10,000 voet makro oog. Die gehalte van aanbieding is uitstekend en help om my fokus en help verder te illustreer konsepte. Ek geniet die tempo van die aanbieding en geduld in diens terwyl recapping basiese dog kritiese konsepte. Die materiaal word in 'n omgee en logiese manier wat werklik belangrik is vir my. Ek voel soos elke minuut spandeer was die moeite werd en sal 'n positiewe toekoms return. quot quot oplewer. Leer die regte manier vind 'n onderwyser wat dit op die regte manier kan lewer. En julle wel doen that. quot quotI het hard gewerk om te ontwikkel as 'n opsies handelaar vir amper 2 jaar. Ek het 'n baie webinars bygewoon van 'n baie bronne, het vir 'n paar instrukteur-geleide kursusse betaal, en het verskeie boeke oor handel te lees. Dan39s opleiding markbenadering perspektiewe strategie insigte werklik die beste wat ek gevind het. Dan het geleef die lewe van 'n professionele handelaar, en is bereid en in staat is om sy jare se ondervinding te deel in 'n baie praktiese en nuttige ways. quot Doug, Colorado Springs, CO quot. Dan het my op 'n nuwe pad met my handel nadat slegs 'n paar Clases met hom. Ek verloor op byna elke handel en die kennis wat ek opgedoen het van hom gehelp het om my die pad wat ek handel verander. Ek het baie geleer vinnig, en het van 'n string van ambagte verloor om meer konsekwent wenners byna dadelik. Dan bied ook waardevolle insigte oor hoe handel regtig werk, uit die oogpunt van 'n mark gemaak het, wat bydra tot die onderrig vergelyking. He39s sleutel tot om my te help uit te vind hoe om geld handel opsies te maak nie. I39m nog leer - opsie handel is kompleks en neem tyd om te bemeester - en ek sal voortgaan om te studeer met Dan. Sonder twyfel, wat I39ve geleer tot op datum van hom het geblyk te wees invaluable. quot Maria, Front Royal, VA Online Onderwys Student quot. Ek het net vir jou sê dat, gebaseer op jou quotRush en Crushquot van verdienste, het ek Netflix op Maandag 14 / kontrak. As ek nog leer, ek koop net 2 kontrak per handel. Vandag op Donderdag ná verdienste, ek verkoop my poste vir 22, wat 'n wins van 1609. nadat kommissies. Nie sleg oorweging van die Dow val op Dinsdag. Weereens jou seminare is gevul met die regte stuff. quot Keith, Peekskill, NY Online Onderwys Student quot. Jou aanbiedings was baie opvoedkundige en deeglike. Ek het geleer veral baie van aanbiedings op wisselvalligheid wat is 'n moeilike konsep, maar jy het dit maklik om follow. quot Anil, Roswell, GA Online Onderwys Student quot. Die inligting geleer van Dan Passarelli39s webinars was, nie net insiggewend in 'n akademiese sin, maar werklike wêreld praktiese dat ek letterlik kon neem aan die bank. Die belegging wat ek gemaak het in die onderwys is teruggestuur deur die markte, multi-fold. quot Brian D. Hamilton, TX Online Onderwys Student quot. I39ve lees boeke en gegaan om workshops-- maar jou aanbiedings is die duidelikste en die beste. Ek gaan deur die argief (Ek waardeer dat jy dit beskikbaar hou) en regtig leer 'n lot. quot Lorraine, Cambridge, MA Online Onderwys Student quot. Die webinars werklik is 'n goeie deal en hulle help ontgin handel rand verder boeke of tydskrifte en ander webinars ek bygewoon het. 'N handelaar werklik te kry wat hulle betaal vir jou reeks. Sy maklik om te sê dat jy wil hê mense moet leer en soos die opvoeding net uit die bywoning van hierdie webinars en jou gratis koerante sowel. Van hierdie webinars en jou boek Ek het regtig geleer hoe om te ontleed en in ag te neem die Grieke toe neem op posisies, veral gevorderde en inkomste posisies. Die opvoeding van you39re verskaffing beslis sal betaal vir itself. quot Randy, Greencastle, PA Online Onderwys Student quotIve is wat beteken om jou te laat weet - jou reeks is van onskatbare waarde vir my. Tussen jou boek en die video's, ek voel asof ek 'n lang pad gekom het. Ek is nie die handel van my dekstoel op 'n skip of 'n strand iewers - nog - maar hoe nader Ook - die MTM Trading Journal - priceless. Ek leer nogal 'n bietjie dissektering my ambagte met hierdie handige tool. quot Beverlee, San Antonio, TX Online Onderwys Student As 'n ekstra bonus, you39ll eksklusiewe wagwoord toegang tot lede-net opsies opvoeding opleidingsmateriaal, handelaar hulpbronne en argief webinars by MarketTaker kry . Teken vandag nog vir die volgende aanlyn-reeks met ons personeel van ons opsies opvoeding webinars, oproep (815) 534-5204 om te praat. MTM39s Online Options Onderwys Inskrywing Reeks Betaal vir maandelikse aanlyn seminare deur veilig aanlyn te betaal deur jou veilige PayPal. Skryf in vandag risiko vry. Online Options Onderwys Seminars Kry opsies opvoeding van 'n handelaar met 'n jaar van CBOE handel vloer ervaring. Jy sal nie vind Online Options Onderwys soos hierdie nêrens anders. Boor diep in elke opsies opvoeding onderwerp. Kry 'n goeie begrip van 'n vloer handelaars perspektief. Beperking op die aantal studente, sodat jy kan jou vrae kan beantwoord nie. Skryf in 'n mark moordenaar Mentorskap aanlyn opsies opvoeding reeks vandag Sluit aan by 'n inskrywing-gebaseerde opsies opvoeding seminaar program opsies uit die privaatheid van jou eie huis te leer. Vir net 299, kan jy geniet aanlyn opsies seminare weeklikse aangebied deur Dan Passarelli (voorheen met CBOE) en ander opsies kenners. (Jy sal gehef word 299 per maand. Jy kan enige tyd kanselleer.)

No comments:

Post a Comment