Thursday 19 October 2017

Stocks Breaking Above 50 Day Bewegende Gemiddelde


Hoe om te belê Suksesvolle Basisse Form bo die 50-daagse bewegende gemiddelde A leidende aandele 50-dae - bewegende gemiddelde is 'n belangrike ondersteuning vlak te kyk na die voorraad breek uit 'n basis. Die sterkste aandele geneig om te ry die gemiddelde hoër ná 'n vroeë-stadium tempo. Jy kan die 50-dag lyn gebruik as 'n belangrike instrument om aandele skerm sowel. Wanneer die bou van jou lys van lêers met behulp van groei skerms soos die IBD 50 (updated elke dag in Leader), IPO Leiers (in IBD op Dinsdae en Donderdae) en die Big Cap 20 (mees Dinsdae), maak seker dat die aandele konsolideer winste bo hul 50-dae - bewegende gemiddeldes. (Mini kaarte in IBD is weeklikse kaarte en dus wys 'n aandele 10-week bewegende gemiddelde.) Hierdie aandele het 'n beter kans om suksesvol uit te breek as wat baseer onder hul 50-dag of 10-week lyne. Aandeel handel gemaklik bo hul 10-week lyne toon relatiewe sterkte, en dis belangrik om te sien as 'n voorraad is die bou van 'n basis. Die algemeen vir 'n voorraad om te val onder die 10-week lyn as dit bou 'n basis, maar as dit begin om momentum te herwin, maak seker dat sy bo sy 10-week lyn as dit nader 'n tempo omgewing. Op daardie stadium was die enigste weerstandvlak dit te oorkom is sy voor 'n hoë. As sy onder sy 10-week lyn, oorhoofse aanbod word 'n kwessie van die 10-week lyn kan verander in 'n weerstand vlak. A koop punt in 'n plat basis moet verskyn bo die 10-week lyn. Dieselfde geld vir 'n dubbel-bodem patroon en 'n koppie-met-handvatsel patroon. 'N handvatsel gebied wat vorm onder die 10-week lyn is 'n no-no. Dit is nog 'n geval waar die 10-week lyn 'n moeilike prys area vir 'n voorraad om deur te pons kan wees. Amazon (AMZN) het vanjaar 'n stewige presteerder na die skoonmaak van 'n reeks van basisse wat gewys het die ondersteuning van aksie aan die 10-week bewegende gemiddelde. Die eerste deurbraak plaasgevind het gedurende die week wat geëindig 24 April die tweede een was gedurende die week geëindig 17 Julie en die derde een was gedurende die week geëindig 23 Oktober, kort ná die SampP 500s follow-up dag Oktober 2. Vandag, verskeie ander top-gegradeerde groei name bou basisse bo hul 10-week lyne. Dit sluit in Monster Drank (MNST), Alliance Data Systems (ADS) en LogMeIn (LOGM). Regeneron (REGN) het onlangs skoongemaak 'n dubbel-bodem koop punt van 557,97, maar dit het bygevoeg 'n handvatsel gebied wat 'n alternatiewe koop punt van 588,15 toon. LinkedIn (LNKD) is besig met die regte kant van 'n diep, kronkelende basis. Aandele gestyg byna 15 in die week wat geëindig Oktober 30. Dit het nog om in te haal sy 276,18 high. Gold Aandeel Geslagte: tyd om te koop Opsomming Die mark Vektore goudmyners indeks is af 13.6 vir die week, en op die oomblik op die regte spoor vir sy grootste weeklikse daling in die afgelope 2 jaar. Die GDX het onder sy laer Bollinger groep gesluit vir die derde agtereenvolgende dag in 'n ry. Ten spyte van die slagting van die afgelope week, is die goudaandele sit op April en Mei vlakke te ondersteun. Dit was 'n pynlike week vir beleggers in die mynbou-aandele (NYSEARCA: GDX) as portefeuljes 'n see van rooi gesien. Die mynwerkers is uitgehaal en geskiet een vir een, en beleggers het hulle vir dood agtergelaat. Om te sê daar is bloed in die strate in die mynwerkers 'n groot onderbeklemtoning sou wees. Hierdie week punte die ergste week in 2 jaar vir die GDX, en die ergste in 8 jaar, terwyl die handel bo sy 200-daagse bewegende gemiddelde. Net 'n maand gelede was almal opgewonde oor hoe toegeruste hul portefeuljes was met mynbou-aandele, en bespreek watter maatskappy die volgende te oorgeneem word sou wees. Hierdie week die meeste is skaam om te erken dat hulle self 'n mynbou voorraad, en besprekings oor oorname spekulasie is net 'n herinnering. As 'n belegger, dit is presies wat jy wil om te sien wanneer versterking in die mark as 'n koper. Ek begin koop 'n paar aandele in die GDX in Februarie van hierdie jaar, en het 'n lang sedertdien hierdie aandele. Ek het geen belangstelling in toevoeging tot my posisies soos ek is ry my wenners vir die meerderheid van hierdie jaar, terwyl spekulante opgestapel in die sektor het. Terwyl dit gedoen bekommer my in die agterkant van my kop, was ek gedwing om my mynbouaandele te hou as ek nog nooit 'n wenner wat in 'n duidelike uptrend bly verkoop. Vir die eerste keer hierdie jaar, die meerderheid van die mense is nou lomp op mynbou voorrade. Die spekulante wat oorstromings in die sektor teen 'n rekord tempo in Julie, het gesien hoe hul aandele herwin om nuwe kopers. Diegene met oortuiging dat voortgegaan het om vas te hou het selfs begin om hul twyfel in my opinie. In Februarie gehou ek 'n paar wenners in my portefeulje, maar het na 90 kontant na SampP-500 het 'n 13 weier om die jaar te begin. Gelukkig het ek reggestel hierdie swak besluit deur te gaan 100 lang Maart, maar die feit bly staan ​​dat ek bailed op een van die ergste tye. Die mees verswarende deel van my besluit om te skuif na kontant was dat ek verkoop wen posisies as gevolg van vrees dat dinge erger kon kry. Tans is ek met presies dieselfde gevoelens en is besig om te voel soos ek skip moet spring op al my goud mynwerkers. Dit is ten spyte van die feit dat ek nog steeds dubbelsyfers 'n hele paar van my goud (NYSEARCA: GLD) posisies. Ek gaan om te hou by my reëls en hou my goudaandele teen hul onderskeie stop vlakke, maar selfs ek erken Im om angstig en wonder waar die onderkant is. Ek glo dat hierdie massiewe verskuiwing in sentiment oor so 'n kort tydperk van die tyd is die aanbieding van 'n groot koopgeleentheid vir die goudaandele. Regstellings van hierdie grootte in bulmarkte is baie skaars, en word gewoonlik nagekom word deur gesig rip saamtrekke dat die kortbroek begrawe. Die slap hande en handelaars wat was lank die GDX het nou uiteindelik verruil hul aandele met dié met 'n sterk hand en onwrikbare oortuiging. Op pad na Grootste weeklikse daling in 2 jaar Vir beleggers wat reeds spooked of uit die veld geslaan deur die weke skuif, dit is 'n normale gevoel. Hierdie week se skuif in GDX het monumentale in grootte, en het al verdwerg maar een ander weeklikse daling oor die afgelope 7 jaar. Die laaste keer dat ons het 'n weeklikse daling van hierdie grootte is in Oktober van 2014 toe die GDX meer as 15 het in een week. Voor dit ontstaan, moet ons al die pad terug tot 2008 gaan na 'n soortgelyke grootte afname sien. Hierdie mark is nie 2008, en dit is ook nie Oktober van 2014. In 2008 het ons 'n likwidasie van alle bates soos globale markte dronk en was in uitgesproke beermarkte. In Oktober van 2014, goud was af 8 vir die jaar, en in die middel van 'n gewelddadige beermark. In 2016 is steeds goud tot meer as 17 vir die jaar en is nog steeds in 'n bulmark. Weens die feit dat ons net 6 weeklikse dalings van hierdie omvang in die afgelope 9 jaar het, dit is beslis 'n seldsame gebeurtenis. Die interessante ding oor hierdie huidige regstelling is dat sy slegs die tweede een wat plaasgevind het met goud in 'n bulmark. Die enigste ander voorkoms, terwyl goud was in 'n bulmark was vroeg in 2008, toe die GDX gedaal 15.3 in een week. Die GDX gesluit 46,07, en verhuis terug na 'n hoogtepunt van 51,45 binne 4 weke. Die reeks oor die volgende 4 weke was tussen 45,47 en 51,45. Dit verteenwoordig 'n onttrekking van 1 oor die volgende 4 weke, en 'n gelykop-up oor 12. Met ander woorde, dit was 'n baie goeie risiko-beloning swing handel vir handelaars. Drie agtereenvolgende Maak toe Hier Laer Bollinger Band Op die agterkant van die butchering van die mynbou-aandele vandeesweek het 'n ander rare sein plaasgevind. Die GDX het onder sy laer Bollinger groep gesluit vir drie agtereenvolgende dae in 'n ry. Soos SJD10304 van Twitter het opgemerk, hierdie seldsame sein geneig lomp te wees vir GDX vorentoe. Soos ons kan sien in die onderstaande grafiek, die 20-dag terugkeer vir GDX hoër byna 75 van die tyd, met 'n gemiddelde opbrengs van 6. Die gemiddelde onttrekking op 'n sluiting grondslag oor hierdie tydperk 20 dae is 3,99 wat nie 'n onredelike bedrag risiko. Die GDX sit tans op 22,84, dus hierdie onttrekking sou vertaal na 'n beslote by 21,92. Die gemiddelde trekking-up met 'n sluiting oor hierdie tydperk is 11,04, of byna drie keer die grootte van die onttrekking. Die beeld hieronder gee 'n idee van wat die 2015 seine lyk soos wanneer die indeks gesluit sy laer Bollinger band vir 3 agtereenvolgende dae. Die eerste sein Maart was 'n groot koopgeleentheid, en was 'n wenner binne 3 handel dae, terwyl die tweede sein het 'n klein drawdown voordat hy 'n mooi wen handel. Die grafiek toon hier die huidige sein, bykomend tot die mees onlangse sein wat plaasgevind het in Augustus. Die Augustus sein was nie die mees indrukwekkende sein, maar steeds kon gelei het tot 'n wen-handel. Die 20-dag drawdown naby was 6,66, terwyl die 20-dag trek-up close was 5,02. Dit beteken dat terwyl die handel was 'n 6 verloorder op 'n punt, dit het nou 'n 5-wenner binne die volgende 20 handelsdae. Ek glo die huidige opstelling te gee 'n potensiële swing-handel koopgeleentheid vir ratse beleggers. Terwyl ek is nie seker of die GDX sy bulmark sal voortgaan, is daar 'n goeie kans dat dit 'n laer hoë voor die hervatting van hierdie afname te vorm. Vir diegene koop hierdie sein op GDX, hulle het 'n potensiële teen 'n baie lae risiko toetrede tot hierdie bulmark as dit voortduur, of 'n inskrywing lae risiko in 'n swaai handel as dit nie gebeur nie. Tegniese Outlook amp Opsomming Neem 'n blik op die daaglikse grafiek van die GDX, kan ons baie duidelik steun te sien op die vlak 21,60. Dit is 'n baie belangrike vlak vir die GDX en wat ek glo 'n groot buig punt wees. Enige sluiting onder hierdie vlak sal 'n ernstige rooi vlag vir die goudaandele wees, want dit sal wys dat die ondersteuning van die afgelope 4 maande is geskend. Die indeks wip van hierdie vlak in April by 21,60 voordat jy 'n laer hoog op 22,28 naby dieselfde vlak in Mei. Die indeks het nou 'n kans om 'n hoër lae naby die vlak 22.00, of in die ergste geval die toets van die April sluitingstyd laag. As gevolg van die oorverkoopte toestand van die GDX, sou ek verwag dat die verkoop om te ontbind op hierdie vlak as kopers kom tot die redding. As die vlak 21,60 hou nie, sou ek geen rede lank bly die GDX sien. Dit beteken nie dat ek sou begin kortsluiting die indeks of bly weg vir ewig, dit beteken net die opstel sal nie pas my beleggingstrategie. Ek is baie aanpasbaar en is bereid om weer in te voer lang posisies op GDX vorentoe, maar ek nodig sou wees om 'n nuwe opset om my te dwing om weer in te voer 'n GDX posisie sien. Ek het tans 'n posisie in GDX van 22,69, en is lank 'n paar junior goudmynmaatskappye. My stop op hierdie posisie sou 'n daaglikse sluiting onder die vlak 21,55 wees. Terwyl die ondersteuning is op 21,60, ek verkies 'n skoon breuk van ondersteuning te sien, sodat ek my stop onder die 21,55 vlak met 'n sluiting sou verlaat. Uit my huidige inskrywing van 22,69 op GDX, Dit verteenwoordig 'n 1.14 risiko op my posisie. Dit 1.14 in gevaar van my 22,69 inskrywing verteenwoordig 'n risiko van 5.0 op my posisie. Ek verkies om te gebruik 10 van my portefeulje om hierdie posisie te betree, dan verteenwoordig dit 'n 0.50 risiko op my totale portefeulje. Bogenoemde handel is 'n baie moedige handel, maar ek glo dit bied 'n groot risiko / beloning verhouding vorentoe. As die bulmark in die GDX lewendig bly en hou die vlak 21,55, sal dit een van die beste inskrywings in die goudaandele vorentoe te voorsien. As die bulmark in goud tot 'n einde gekom het, is dit baie waarskynlik GDX sal 'n laer hoë naby die vlak 25.00 voordat breek ondersteuning vir 'n goeie en begin 'n nuwe verslechtering neiging maak. In die ergste geval scenario as GDX voort te vryval en daag swaartekrag, sal ek die posisie met 'n 0,5 totale verlies op my portefeulje te verlaat. Gegewe die huidige sentiment van 7 bulle in die goudmark met ondersteuning onder sit, ek het geen ander keuse as om te leun om die lang kant. My belangrikste strategie is tendens volgende en koop nuwe hoogtepunte. maar ek glo dat 'n spekulatiewe swing handel hier is 'n skoot werd. A sluiting onder 21,55 sou hierdie handel tesis ongeldig en het my uit die posisie op die volgende ope. Ek gebruik 'n baie klein standpunt oor hierdie handel as swing ambagte nie bedoel om so groot soos tendens volgende posisies gebruik. Terwyl ek gewoonlik waag 1 van my portefeulje op tendens volgende inskrywings, ek net waag 0.5 van my portefeulje op hierdie handel. Ek is tans 'n lang goud uit 'n gemiddelde koste van 1253 / ons, met 'n stop op my lang posisie op 'n daaglikse sluiting onder die / oz vlak 1230. Ek glo die goue bul mark is nog gesond en wel en moet sien baie hoër hoogtes vorentoe. Dit is afhanklik van die feit dat goud besit van die 1200 / oz vlak en absoluut nie sluiting onder hierdie vlak. Ek het 'n paar van my junior mynwerkers vroeër vandeesweek verlaat, maar nog steeds die meeste van hulle hou en voort te gaan om hulle uit te ry. My portefeuljes ingesluit onder wat my huidige mynbou posisies wys. Die goud bulmark is nog baie jonk en ek verwag nog die 1500 / oz vlak teen volgende jaar te sien, maar beleggers moet hoop dat die 1200 / oz vlak hou met 'n sluiting vorentoe. Bron: CIBC Beleggers Edge rekening Bron: TD WebBroker rekening Openbaarmaking: Ek / ons is lank GDX, GLD. Ek skryf hierdie artikel myself, en dit gee uitdrukking aan my eie opinies. Ek is nie die ontvangs van vergoeding daarvoor (behalwe op soek na Alpha). Ek het geen verhouding met enige maatskappy waarvan die voorraad genoem in hierdie artikel. Bykomende openbaarmaking: As jy hierdie artikel gehou en gevind dat dit nuttig is, voel asseblief vry om my te volg deur te kliek op my naam langs my op die regte pad aan die bokant van hierdie artikel. Ek nooi jou ook om my prestasie tjek by TipRanks waar ek plek in die Top 100 Bydraers vir prestasie met 'n gemiddelde opbrengs vanjaar van 60 op nuwe lang posisies. afskrif 2016 Op soek na Alpha Portefeulje StrategyFive Aandeel wat gekruis bo hul 50 daagse bewegende gemiddelde Deur Benzinga. April 29, 2013, 09:44:26 EDT Handelaars weet dat wanneer 'n voorraad kruise oor die 50 dae bewegende gemiddelde om die onderstebo, dis 'n positiewe teken. Ons gekeur duisende voorrade en gevind vyf wat die moeite werd kan wees 'n paar van jou navorsing tyd. Comcast (NASDAQ: CMCSA) is 'n gediversifiseerde media maatskappy met 22 miljoen intekenare kabel, asook 'n meerderheidsbelang in NBC. Die voorraad is op 1,5 persent op Vrydag waarin hy bo sy 50 dae bewegende gemiddelde op redelike volume. Die term, terug na Augustus gaan, is hoogs lomp met 'n stewige stygende kanaal regdeur. In 'n onlangse terugsakking het 'n dwingende beginpunt geskep. J. C. Penney (NYSE: JCP) was meer as 11 persent op Vrydag op die nuus dat Goldman Sachs (NYSE: GS) gereël 'n 1.75 finansiering pakket vir die maatskappy. Grootskaalse gebeure soos hierdie Moenie noodwendig maak vir 'n betroubare tegniese ontleding, maar die voorraad is trending hoër voor Vrydag. is 'n geïntegreerde olie en gas maatskappy met 'n 77000000000 markkapitalisasie: Hoewel J. C. Penney in 'n verslechtering neiging bly, al is dit Vrydae skuif kan hou, kan dit die boonste tendens lyn weerstand rondsit 20 ConocoPhillips (COP NYSE) uit te daag. Na die verkoop van 'n laagtepunt van 56,81, sy 200 dae - bewegende gemiddelde, het die voorraad geweet byna vier persent, breek bo die 50 en 20 dae bewegende gemiddeldes. Handelaars sal kyk vir dit om sy dubbele top daag op 61, maar daar is weerstand langs die pad. Tog, kan die term aksie te maak vir 'n gunstige handel. Kyk na die lawaaierige grafiek en wat jy vind is 'n voorraad met 'n baie potensiaal. Tuis bouer voorraad, Tol Brothers (NYSE: TOL) het onlangs bevind 'n bottom op 29,87 en het sedertdien herstel 'n indrukwekkende 16 persent in een week. Die voorraad is bo sy 50 dag en is op koers om uit te daag die boonste tendens lyn rondsit 35,40. 'N onderbreking bo wat sou dit gestig om die 36,50 en 38 vlakke uit te daag. Dit sal egter 'n sterk beweging in so 'n kort tydperk van die tyd waarskynlik reg baie gou. Kyk na die ondersteuning vlakke noukeurig. Skoene handelaar, Foot Locker (NYSE: FL) is in 'n handels-reeks sedert November. Dit geweet van onlangse laagtepunte bo sy 50 dag te breek en is op die punt om sy 200 dae uit te daag. 'N breek uit die 50 dae is 'n positiewe teken, maar sedert die begin van Maart, het die voorraad 'n reeks laer hoogtepunte op dalende volume gedruk. Tot die voorraad oortuigend kan breek bo die 35 vlak, is hierdie voorraad die beste vermy. Hou dit op jou lys. Ten tyde van hierdie skrywe het Tim Parker geen posisie in enige van die genoemde aandele. (C) 2013 Benzinga. Benzinga verskaf nie belegging advies. Alle regte voorbehou. Wins met meer nuwe amp Navorsing. Kry toegang tot 'n streaming platform met al die inligting wat jy nodig het om te belê beter vandag. Klik hier om jou 14 dae proef van Benzinga ProfessionalDescription begin Hierdie lys vertoon wat aandele is die meeste geneig om hul 50 dae SMA kruis het bo of onder hul 200 dae SMA in die volgende handel sessie. Dit is 'n belangrike handel sein vir institusionele handelaars. Wanneer die 50 dag SMA onder die 200 dag SMA gekruis, is dit bekend as 'n dood kruis. Wanneer die 50 gekruis bo die 200, is dit bekend as 'n goue kruis. Ons het nie die spoor van die werklike cross-over gebeurtenis. Ons fokus op 'n kleiner tydskaal. Baie voorraad vertoners fokus op 'n daaglikse kandelaars hulle sal die beste plek om uit te vind wat CROSSOVER gebeur die vorige dag. Om te voorspel watter aandele die meeste geneig om 'n bewegende gemiddelde crossover in die nabye toekoms te hê is, ons vergelyk die twee bewegende gemiddeldes, gebruik dan die aandele onlangse wisselvalligheid om te sien hoe waarskynlik dit is vir die bewegende gemiddeldes te steek in 'n vaste bedrag van tyd. Die formule vir die lys is absolutevalue (50 dag SMA van die sluitingstyd pryse - 200 dae SMA van die sluitingstyd pryse) / volatility. nbsp die kleinste waarde is wat aan die bokant van die lys. Voorrade IPG - Interpublic Groep van Maatskappye MDCN - MEDICAN ENTERPRISES LLC GEMEENSKAPLIKE NBRI - North Bay RESOURCES INC GEMEENSKAPLIKE Gras - GREENFIELD FARMS VOEDSEL BLIAQ - BB likwideer INC GSFVF - GASFRAC ENERGY SERVICES REVI - RESOURCE ONDERNEMINGS INC GEMEENSKAPLIKE AAWC - ALEXANDRIA ADVANTAGE WTS BMIN - BRITANNIA MYNBOU INC POLR - POLAR PETROLEUM CORP PWCL - POWER wolke INC GEMEENSKAPLIKE FFFC - FASTFUNDS FINANSIËLE CORP PMCM - PRIMCO MGMT INC LATF - LATTENO VOEDSEL CORP pfx - PHOENIX COMPANIES 7,45 QUART PAK - PLATFORM spesialiteitsprodukte CO Free Trade idee in jou posbus Elke Week Kry die kaart rede vir elk handel in jou posbus Elke week Hoe ons die handel van die week Hoekom ons glo dit sal uit te voer die tegniese voorwaardes van die voorraad te identifiseer Hoe jy kan gebruik vind jou eie ambagte van die week uitnodigings na spesiale webinars Stock screener Meer InformationWhat breek die 50-dag gemiddeld beteken regtig CHAPEL HILL, NC (MarketWatch) is die markte te breek die einde van verlede week onder sy 50-dae - bewegende gemiddelde beteken dat die intermediêre tendens is nou af Baie tegnies georiënteerde beleggers dink dit doen, wat geen twyfel een van die redes waarom die mark gedompel verlede Vrydag. Maar ek is nie so seker dat die oortreding van die 50-dae - bewegende gemiddelde het die betekenis wat tegnici gee om dit te. Trouens, 'n versigtige ontleding van die aandelemark in die afgelope dekades nie vind dat die mark presteer aansienlik beter as dit was bo die 50-dae - bewegende gemiddelde as wanneer hieronder. Neem die tydperk sedert die begin van 2000, reg aan die bokant van die Internet borrel. Weve het twee ernstige beermarkte sedertdien natuurlik, wat beteken dat die betrokke tydperk is presies die soort waarin 'n mark-tydsberekening stelsel soos die 50-dae - bewegende gemiddelde behoort sy dinge wys. Apple39s eerste kwartaal verdienste per blik op Apple39s teleurstellende eerste kwartaal verdienste. En tog, has not dit toegevoegde waarde sedertdien. Dink aan 'n hipotetiese portefeulje wat aangeskakel tussen 'n totaal-voorraad-mark indeksfonds en 90-dag Skatkiswissels wanneer die SampP 500 indeks gekruis bo of onder sy 50-dae - bewegende gemiddelde. Sedert die begin van 2000, hierdie hipotetiese portefeulje geproduseer 'n geannualiseerde opbrengs wat 0,2 van 'n persentasiepunt laer as 'n eenvoudige koop-en-hou-strategie. Let daarop dat hierdie opbrengste in ag neem die dividende die portefeulje sal verdien terwyl belê in die aandelemark en die rente wat verdien word deur die T-rekeninge wanneer die portefeulje was uit die mark. Van groot belang is egter die opbrengste nie transaksiekoste in ag neem. As ek dit in my berekeninge ingesluit het, dan is die bewegende gemiddelde portefeulje sou 'n koop-en-hou uitgestel deur selfs nog meer. Met ander woorde, selfs sonder transaksiekoste, hierdie 50-dae - bewegende gemiddelde portefeulje uitgestel die mark sedert 2000. Om seker te wees, die 50-dae - bewegende gemiddelde has not altyd hierdie arme van 'n mark-tydsberekening aanwyser het. Maar jy het om te gaan terug 'n paar dekades voordat jy 'n tydperk waarin dit klop 'n koop-en-hou-strategie te vind. In die dekade van die 1990's, byvoorbeeld, die 50-dae - bewegende gemiddelde strategie uitgestel 'n koop-en-hou-strategie deur 'n nog groter marge. 50-dae - bewegende gemiddelde portefeulje Koop amp hou Kopiereg copy2016 MarketWatch, Inc. Alle regte voorbehou. Intraday Data verskaf deur ses finansiële inligting en onderhewig aan terme van gebruik. Historiese en huidige data einde van die dag wat deur ses finansiële inligting. Intraday data vertraag per vereistes ruil. SampP / Dow Jones Indekse (SM) van Dow Jones amp Company, Inc. Alle kwotasies is in plaaslike valuta tyd. Real-time laaste veiling data voorsien deur NASDAQ. Meer inligting oor NASDAQ verhandel simbole en hul huidige finansiële status. Intraday data 15 minute vertraag vir Nasdaq, en 20 minute vir ander ruil. SampP / Dow Jones Indekse (SM) van Dow Jones amp Company, is Inc. SEHK intraday data voorsien deur ses finansiële inligting en is ten minste 60 minute vertraag. Alle kwotasies is in plaaslike valuta tyd. Voorrade kolomme Skrywers Onderwerpe Geen resultate gevind Jongste Nuus

No comments:

Post a Comment